خبرگزاری کار ایران

گاف مادر رونالدو؛ پسرم یوونتوس را از سقوط نجات داد!

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۹۰

مادر کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر که پسرش افتخار فوتبال اروپا بوده را جشن گرفته اما در ادای احترام به دستاوردهای رونالدو کمی ناشیانه عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دولورس آویروش به شبکه‌های اجتماعی آمد تا خوشحالی‌اش را از موفقیت تازه پسرش که شروع خوبی در لیگ ایتالیا داشته و به یوونتوس کمک کرده هشتمین قهرمانی پیاپی‌اش را به‌دست آورد، ابراز کند. رونالدو علاوه بر قهرمانی سری A به یوونتوس تا رسیدن به یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم یاری رساند اما مثل اینکه مادرش با پستی که در توییتر گذاشته خیلی با شرایط او در تیم جدید آشنا نیست.

دولورس نوشته: «پسرم، افتخارم» این را بالای عکسی از رونالدو گذاشته که شرح اشتباهی دارد: «کریستیانو، بازیکنی که یوونتوس را از سقوط نجات داد و باعث شد این تیم بعد از 20 سال نبردن جام، قهرمان شود. فوق‌العاده است.»

یک هوادار به اسپانیولی کامنت گذاشته که: «متشکرم مادر کریستیانو که باعث شدی بامزه‌ترین دوشنبه را داشته باشیم.»

در حالی که سه بازی تا پایان فصل باقی مانده، رونالدو می‌تواند گلزن اول لیگ باشد. او 21 گل زده و 8 پاس گل هم داده اما صدرنشین جدول گلزنان، فابیو کوالیارلا مهاجم 36ساله سمپدوریا است که 25 گل زده. دووان زاپاتا از آتالانتا هم 22 گل زده.

یوونتوس در سه بازی آخر خود با رم، آتالانتا و سمپدوریا بازی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز