خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس هیات هاکی تهران با رئیس فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۵۱

رئیس هیئت هاکی استان تهران با ریاست فدراسیون هاکی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مسعود مختاری ضمن تبریک به رئیس جدید فدراسیون به بیان جزئیاتی از برنامه‌های این هیئت در سال ۹۸ پرداخت و اظهار داشت : ایجاد سالن اختصاصى و پایگاه استعدادیابى هاکی ، حضور در لیگ برتر و مسابقات المپیاد کشورى ، برگزارى کلاسهاى مربیگرى و داورى و همچنین رونمایی از تقویم برنامه های عملیاتی هیات از مجموعه فعالیت های هاکی استان در سال جاری خواهد بود .

رئیس هیات هاکی استان تهران با بیان اینکه استان تهران قطب هاکی کشور خواهد بود تصریح کرد : حضور تیم تهران در لیگ برتر آقایان و بانوان ، کسب مقام سوم اقایان و مقام چهارم بانوان بعد از ٨سال از مهمترین اتفاقات خوب هاکی تهران در سال گذشته بوده است که نتایج آن کاملا مشهود است .

وی با اشاره به اینکه فدراسیون برنامه های عملیاتی خود در سال پیش رو را به هیئت هاکی تهران ابلاغ نماید به اختصاص فضا و لوازم ورزشی مورد نیاز هیات تاکید کرد و ادامه داد ؛ هیئت های هاکی نیاز به حمایت همه جانبه فدراسیون دارند ضمن اینکه تیم هاکی استان تهران در رده آقایان از تیم‌های خوب لیگ برتر و دارای بازیکنان و جوانان بسیار مستعد در این رشته بوده که نیاز به توجه بیشتر دارد.

در ادامه این دیدار دکتر قدیمی ریاست جدید فدراسیون هاکی از فضای تلاش برای جذب جوانان به رشته هاکی سخن گفت و بیان داشت ؛ هاکی تهران بازوی فدراسیون است و همه تلاش ما بر این خواهد بود تا بتوانیم از طریق رسانه و برنامه هایی که در این زمینه خواهیم داشت هاکی را بهتر و بیشتر به خانواده‌ ها معرفی نماییم. وی ادامه داد : با حمایت مسولین کمک خواهیم کرد فضا برای این ورزش در کشور مهیا گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز