خبرگزاری کار ایران

مجیدی: از هواداران عذرخواهی می کنم/ پیراهن استقلال برای خیلی‌ها گشاد است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۰۲

سرمربی استقلال در مورد تساوی مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی بعد از تساوی یک بر یک مقابل الدحیل قطر و حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: ما موقعیت های زیادی از دست دادیم و خوب بازی کردیم اما تمرکز نداشتیم و گل نزدیم. از هواداران ممنون هستم که ما را حمایت کردند.

وی در مورد حضور فرشاد ماجدی در کادرفنی استقلال گفت: فرشاد دوست قدیمی من است و با توجه به اینکه می دانستم می‌تواند به من کمک کند از او خواستم که بیاید به ما کمک کند. دو روز است تاکید کردیم که روی روش بازی کار کنیم و با 2-4-4 لوزی کار کنیم و به گل هم رسیدیم.

مجیدی در مورد اینکه استقلال از دقیقه ۶۰ به بعد استقلال بی‌انگیزه بود گفت: اسمش را بی‌انگیزه نمی‌گذارم اما واقعیت است که استقلال از نظر بدنی مشکل دارد و ضعیف است و این مساله بی انگیزگی را رد می‌کنم از بازیکنانی مثل غفوری تشکر می‌کنم که با وجود رفع نشدن مصدومیتش بازی کردند.

مجیدی در مورد اینکه برخی از برنامه‌های فشرده سازمان لیگ انتقاد می‌کنند گفت: من به عنوان مربی روی بحث فنی تمرکز می‌کنم و اجازه بدهید من در این مسایل ورود نکنم.

مجیدی در مورد تغییر سیستم استقلال گفت: تغییر سیستم را با توجه به داشته‌هایمان انجام دادم.

وی در پایان نشست گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم که این نتیجه رقم خورد اما نمی‌دانم چه اتفاقی در ۴-۵ سال رخ داده که یک بازیکن می‌گوید نمی‌خواهم بازی کنم این برایم قابل هضم نیست. تا زمانی که من هستم طارق همام جایی در استقلال ندارد. طارق گفته چون در ترکیب نیستم می روم خانه! چه بلایی سر استقلال آمده است! من یک بار به خودم اجازه ندادم چنین حرفی بزنم. این پیراهن برای برخی خیلی گشاد است به خصوص خارجی‌هایی که اینگونه رفتار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز