خبرگزاری کار ایران

پس از حمله در مسجد سلیمان؛

اعتراض رسمی باشگاه سپیدرود رشت به فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۲۴

باشگاه سپیدرود رشت به صورت رسمی به اتفاقات بازی روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپیدرود رشت روز گذشته در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت داد. در این مسابقه که فیروز کریمی با پرتاب اشیاء از سمت تماشاگران مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد، جریان بازی با تصمیمات بیژن حیدری جو عجیبی را تجربه کرد.

علیرضا هوشیاری، سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت در این باره به خبرنگار ما گفت: باشگاه سپیدرود شکوائیه‌ای را به دلیل تغییر زمان مسابقه، برخورد نامناسب تماشاگران با نادر دست نشان که از ابتدای مسابقه مشغول به فحاشی بودند، تصمیمات عجیب داور که همگی از جمله وقت اضافه‌ای که اعلام کرده بود با توجه به مدارکی که ما داریم نباید از 6 دقیقه بیشتر می‌شد، عدم استانداردهای اولیه در مسجد سلیمان که در کنار زمین مسابقه ورزشگاه امنیت نداشت و ما دو ساعت بعد از مسابقه از ورزشگاه خارج شدیم، تنظیم کرده است.

او ادامه داد: یک پنالتی صد در صد هم برای ما اعلام نشد و شکایتی که تنظیم کرده‌ایم را تا یک ساعت دیگر برای رئیس سازمان لیگ، رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته اخلاق و رئیس فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.

هوشیاری در پایان اظهار داشت: حتی یکی از بازیکنان حریف هم داور مسابقه را تهدید کرد که اگر ما بازنده از زمین مسابقه خارج شویم تو هم زنده نمی‌مانی! واقعا این مسائل جای تعجب دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز