خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی امیر کاپ قطر

ابراهیمی تحقیر الاهلی را کمرنگ کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۹۵

الاهلی قطر در حالی به مصاف السیلیه رفت که تلاش‌های امید ابراهیمی نتوانست مانع شکست تیمش شود.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های امیرکاپ قطر از ساعت 18:45 امروز  الاهلی مقابل السیلیه قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

در این دیدار  امید ابراهیمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 80 یک پاس منجر به گل داد اما از اشتباهات فاحش یاران ابراهیمی بر روی گل های دوم و سوم می شد حدس زد الاهلی سخت برنده این دیدار  شود.

واکنش های مهاجم السیلیه قبل و بعد گل به نوعی نشان دهنده تحقیر یاران امید بود این در حالی هم بازی های امید در بعضی صحنه ها حتی به اندازه جابجایی یک پاس تمرکز نداشتند و در صحنه دیگری به خاطر گرفتن یک توپ به نوعی با هم درگیر شدند تا فرصت حمله به خوبی استفاده نشود. 

با این حال بازیکنان الاهلی در ده دقیقه پایانی کمی به خود آمدند باز هم امید ابراهیمی به کمک تیم خود آمد و ارسال با دقت ضربه کرنر موقعیت خوبی برای سیاه پوشان الاهلی فراهم کرد تا فاصله به یک گل برسد.

بعد از این بازیکن ملی پوش کشورمان با مدیریت خوب توپ در جلوی محوطه جریمه خودی باعث اخراج بازیکن حریف شد. با این همه تمام تلاش ها وبازی مستقیم دقایق پایانی با سوت داور به خط پایان رسید تا ابراهیمی هم مانند طارمی و رضاییان بازنده دیدارهای امیر کاپ باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز