خبرگزاری کار ایران

عروسی حالا به کوچه آبادانی‌ها رسیده‌است؛

نفت آبادان، برزیلی‌تر از همیشه

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۳۵۰

صنعت نفت آبادان در هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با سه پیروزی متوالی خودش را از منطقه خطر به شکل کامل جدا کرده‌است.

به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان که در آغاز فصل شروع خوبی در لیگ برتر نداشت با درخشش خود در هفته‌های اخیر موفق شده به تیمی متفاوت تبدیل شود. برزیلی‌های فوتبال ایران حالا از تیمی که یکی از مدعیان سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رفت به تیمی تبدیل شده‌‌اند که می‌توانند یقه مدعیان لیگ برتر را بگیرند، اتفاقی که باعث شده مثل گذشته بازی برابر صنعت نفت آبادان برای تیم‌های لیگ برتری آسان نباشد. 

شاید تا چند هفته قبل هواداران این تیم جنوبی از عملکرد بازیکنان و خصوصا کادرفنی تیم‌شان راضی نبودند و بر این نکته اصرار داشتند که پائولو سرجیو باید در پایان فصل از صنعت نفت جدا شود اما نفتی‌ها در چند هفته اخیر آن‌قدر خوب ظاهر شده‌اند که شاید حتی بتوان آن‌ها را بهترین تیم یک ماه اخیر لیگ برتر دانست. 

صنعت نفت آبادان در سه هفته اخیر موفق به ثبت سه پیروزی شده‌است. آن‌ها پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان را در خانه و فولاد را در اهواز شکست‌داده اند تا 30 امتیازی شده و خودشان را تا رتبه دهم جدول بالا بکشند. نکته جالب‌تر در مورد صنعت نفت این است که آن‌ها در این مدت بیشتر از 24 بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده‌اند. (ثبت 2 پیروزی در 24 بازی) 

شاگردان پائولو سرجیو اما امروز دیداری سخت پیش‌رو دارند چرا که باید میهمان نساجی باشند که در این فصل نشان داده در ورشگاه خانگی‌اش تیمی کاملا متفاوت است و حتی به تیم‌های بالای جدول هم در قائمشهر باج نمی‌دهد. 

آمادگی بالای تیم آبادانی می‌تواند برای تیم‌هایی که در هفته‌های آینده برابر آن‌ها قرار می‌گیرند بدترین خبر ممکن باشد. حال اگر آن‌ها در بازی امروز خود برابر نساجی هم موفق باشند اوضاع سخت‌تر هم خواهد بود، خصوصا برای استقلالی که هواداران این تیم انتظار داشتند بازی آسانی ردر پیش داشته باشند اما اوضاع حالا کمی برای آن‌ها متفاوت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز