خبرگزاری کار ایران

6 تغییر مهم فرهاد در استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۵۹

سرمربی استقلال دربازی شب گذشته نشان داد علاقه ای به بازی دفاعی ندارد

به گزارش ایلنا،فرهاد مجیدی در اولین تجربه سرمربیگری اش تغییرات زیاد و مهمی در ترکیب استقلال ایجاد کرد. بازگشت روح اله باقری به لیست 18 نفره بعد از نزدیک به یک نیم‌فصل دوری از نیمکت، نیمکت نشین کردن روزبه چشمی که وینفرد شفر برای بازی دادن به او تحت هر شرایطی اصرار داشت و تاکتیک استقلال را بهم می‌ریخت، بازگشت آرمین سهرابیان به دفاع چپ، حضور مرتضی تبریزی در ترکیب از جمله مهم ترین تغییرات فرهاد در استقلال بود. یک تغییر مهم دیگر روش بازی آبی پوشان بود که به آرایش 2-4-4 در آمد و تیم با یک هافبک دفاعی و 2 مهاجم بازی کرد.

تعویض‌های موثر فرهاد

هر 3 تعویض فرهاد مجیدی در بازی با استقلال خوزستان موثر بود. رضا کریمی زننده گل دوم استقلال بود و فرشید باقری هم پاس گل سوم را داد.مهدی قائدی هم روی حملات استقلال که منجر به پر گل شد نقش پررنگی داشت.

آبی‌ها همچنان بهترین دفاع لیگ

استقلال در بازی دیشب 2 گل دریافت کرد تا تعداد گل‌های خورده‌اش به 12 برسد. با این وجود گلی که پرسپولیس در تبریز خورد باعث شد تا خط دفاع پر اشتباه آبی‌ها در بازی دیشب همچنان بهترین خط دفاع لیگ برتر هجدهم باشد. باید دید فرهاد که نشان داده برخلاف شفر به بازی دفاعی علاقه ای ندارد و بازی پرگل برایش مهم‌تر است.

هت‌تریک تبریزی سوخت

مرتضی تبریزی در بازی دیشب علاوه بر گل 3 امتیازی که به ثمر رساند، 2 بار دیگر هم با ضربه سر موفق به گلزنی شد. اما 2 گل ابتدایی او به دلیل آفساید مردود شده و مورد پذیرش قرار نگرفت تا مهاجم شماره 11 نتواند هت‌تریک کند. دیشب شب درخشش و البته بدشانسی تبریزی بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز