خبرگزاری کار ایران

انتقاد مادر آقای ستاره از مالک باشگاه؛ هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمید!

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۴۴

مادر هافبک پاریس سن ژرمن از مدیران این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، آدرین رابیو ستاره پی اس جی ماه‌هاست که با سران این باشگاه و توماس توخل، سرمربی آلمانی به مشکل خورده و حق تمرین کردن با هم‌تیمی‌هایش را ندارد. رابیو پس از اینکه از تمدید قرارداد خودداری کرد، به تیم دوم باشگاه تبعید شد و حتی حق حضور در رختکن را هم ندارد.

او که قراردادش تا پایان فصل اعتبار دارد، قطعا از فصل آینده در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد. او در نقل و انتقالات زمستانی به طور جدی با بارسا و یکی دو باشگاه انگلیسی وارد مذاکره شد اما در نهایت توافقی حاصل نشد. بارسا در نهایت دی یونگ را از آژاکس جذب کرد تا انتقال رابیو منتفی شود.

چندی پیش نشریه آ.اس ادعا کرد که آدرین رابیو مورد توجه رئال قرار گرفته و دو طرف به توافق نیز رسیده‌اند ولی این خبر بعدا تکذیب شد و فعلا مشخص نیست مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

ورونیک رابیو مادر ستاره جدایی طلب پی اس جی در مصاحبه جدید خود به تندی به ناصر الخلیفی، مدیر قطری باشگاه پاریسی تاخت و گفت: وقتی تصمیمی گرفته می‌شود، می‌تواند عواقبی در کوتاه مدت و درازمدت داشته باشد و باید این را متوجه بود. به‌عنوان مدیر باشگاه، الخلیفی چیزی از فوتبال و فوتبالیست‌ها نمی‌فهمد و قبل از همه اینها از انسانیت نیز چیزی نمی‌داند.

آدرین برای کار نکرده جریمه شده و با او بدرفتاری شده است. اگر خلافی مرتکب شده بود، می‌شد جریمه او را درک کرد ولی او به خاطر کار نکرده در عذاب است و این زجر ادامه دارد. نمی‌دانم سران پی اس جی آگاه هستند یا نه ولی چنین بدرفتاری با یک بازیکن، روی دیگر ستاره‌های تیم نیز تاثیر می‌گذارد.

الخلیفی آرامش پی اس جی را بر هم زده و این در نتایج فصل باشگاه نیز قابل رویت است. پی اس جی فصل جاری علی‌رغم هزینه بسیار، تنها توانست فاتح لیگ شود و در جام‌های دیگر، ناکام مطلق بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز