خبرگزاری کار ایران

بازدید رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌های قایقرانی، تیروکمان، تیراندازی، ووشو، والیبال، وزنه برداری و کونگفو

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۳۵۳

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز از فدراسیون‌های قایقرانی، تیروکمان، تیراندازی، ووشو، والیبال، وزنه برداری و کونگفو بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مهندس شهنازی دبیر کل، دکتر سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی با حضور در فدراسیون‌های کونگفو، قایقرانی، ووشو، والیبال، وزنه برداری، تیروکمان، تیراندازی با روسای این فدراسیون‌ها دیدار و برای آن‌ها در سال جدید آرزوی موفقیت کرد. 

صالحی امیری ضمن دیدار با روسای فدراسیون‌ها عنوان داشت: هدف از حضور در فدراسیون‌ها قدر دانی از زحمات و تلاشهای تمامی عوامل دست اندرکادر اجرایی فدراسیون اعم از رییس، هیات رییسه و تمامی زحمتکشان فدراسیون و حتی مربیان و قهرمنان عزیز بود که برای اعتلای ورزش کشورمان تلاش می‌کنند. 

وی در این بازدید‌ها از اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری، تیرو کمان و والیبال نیز بازدید صمیمی داشته و برای مربیان و ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد. 

در جریان این بازدید‌ها رییس کمیته ملی المپیک از نجمه خدمتی ملی پوش افتخار آفرین تیراندازی کشورمان که موفق به کسب اولین سهمیه المپیک 2020 توکیو گردید و از مربی وی خانم هاشمی با اهدا هدایایی تجلیل کرده و مقرر شد در جلسه هیات اجرایی کمیته از این دو مربی و ملی پوش تقدیر بعمل آید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز