خبرگزاری کار ایران

آزمون: در جام جهانی فقط هواداران یک تیم به من فحاشی کردند/ با 24 سال سن یکی از پنج گلزن تاریخ فوتبال ایران هستم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۰۱۳

مهاجم ایرانی زنیت در خصوص شرایط خودش و تیم ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ پس از درخشش در ترکیب صدرنشین لیگ روسیه و رسیدن به صدر جدول گلزنان حالا بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

سردار در مصاحبه با شبکه «Raw Talk» گفت: «شرایط در تیم زنیت خیلی فرق می‌کند. این تیم بسیار هجومی بازی می‌کند و در چنین شرایطی مهاجم بسیار به چشم می‌آید. سرگئی سماک (سرمربی تیم زنیت) هم خیلی به بازیکنان کمک می‌کند. او نه تنها به من، بلکه به دروازه‌بان تا مهاجم تیم کمک می‌کند. آن چیزی که از ما می‌خواهد گل زدن و پاس گل دادن است و خیلی مسائل را در تمرین به ما نشان می‌دهد. تیم ما هم هجومی بازی می‌کند و این نقطه قوت ماست.»

او در خصوص قهرمانی زنیت در لیگ روسیه و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا گفت: «صد درصد لیگ قهرمانان اروپا بهترین و بالاترین سطح بازی‌ها در دنیاست. آرزوی هر بازیکنی است که در این مسابقات حاضر باشد. حتی رونالدو؛ رونالدو هم وقتی در یک بازی پیروز می‌شود، خیلی خوشحال می‌شود. این مسابقات سطح بالایی در دنیا دارد، همه مردم آن را نگاه می‌کنند و امیدوارم بازهم در لیگ قهرمانان بازی کنم و خودم را نشان بدهم.»

آزمون درباره ناکامی تیم ملی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی گفت: «ما قبل از جام جهانی بازی‌های دوستانه کمی داشتیم. وقتی شما به تورنمنتی چون جام جهانی می‌روید، مانند ژاپن، کره جنوبی یا تیم‌های دیگر باید بازی‌های تدارکاتی زیاد و قدرتمندی داشته باشید. این مساله اعتماد به ‌نفس شما را بالا می‌برد که ما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم و بازی‌های تدارکاتی ضعیفی را به دلیل مشکلات مالی یا تحریم‌ها علیه کشورمان پشت سر گذاشتیم.»

سردار در مورد خداحافظی ناگهانی‌اش از تیم ملی گفت: «من هیچ وقت نمی‌بازم. هیچ وقت نمی‌بازم. اینکه هواداران فکر کردند که به خاطر آنها خداحافظی کرده‌ام، اشتباه است. ما دو نوع هوادار داریم که یک عده قدر شما را می‌دانند و یک عده قدر شما را نمی‌دانند. من هم باید این درک را داشته باشم که یک روز از من انتقاد می‌کنند و یک روز هم من را بالا می‌برند. من اکنون 24 ساله‌ام و در این سن جزو پنج گلزن برتر تاریخ ایران هستم. همه چیز را می‌توانم با آمار نشان بدهم. متأسفانه اینکه به خانواده تو فحاشی کنند، در حالی که نمی‌دانند شرایط آن خانواده چگونه است، درست نیست. حتی اگر می‌خواهند فحاشی کنند، رو در رو این کار را انجام بدهند. برخی می‌آیند در اینستاگرام این فحاشی را می‌کنند. همه چیز را هم می‌دانم که این اتفاقات از سمت چه کسی آمد، چه اتفاقاتی قبل از آن رخ داد و در آن زمان فقط هواداران یک تیم به من فحاشی کردند که آن مساله را هم درک می‌کنم.»

آزمون اضافه کرد: «اینستاگرام در ایران بد جا افتاده است و این خیلی آدم را اذیت می‌کند. ما نمی‌دانیم چطور باید از این شبکه اجتماعی استفاده کنیم. همه جور آدمی هم در آنجا هست. برخی به شما فحاشی می‌کنند، برخی خوبی شما را می‌گویند و شما باید همه آنها را درک کنید. با این حال می‌خواهم یک چیزی بگویم که همیشه هم می‌گویم. من مردانه به دنیا آمدم و باید مردانه زندگی کنم. اگر بخواهم پشت سر این و آن فحاشی کنم، مرد نیستم و الکی به دنیا آمدم.»

او درباره ناراحتی‌اش از جدایی کی‌روش گفت: «او نسلی را در تیم ملی تشکیل داد که در این نسل جوان من، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی و خیلی‌های دیگر به تیم ملی آمدند و نسل جوانی را تشکیل دادند. این خدمت بزرگی بود که کی‌روش برای فوتبال ایران انجام داد. شاید مربیان قبلی این‌طور نبودند. دست او درد نکند و امیدوارم که در کلمبیا بهترین نتایج را بگیرد. مردم ایران همیشه کی‌روش را دوست خواهند داشت، به جز یک تیم. ان‌شاا... که او همیشه بهترین باشد.»

آزمون در پایان پیش‌بینی کرد که لیورپول قهرمان اروپا خواهد شد و گفت: «با آمدن کلوپ لیورپول از این رو به آن رو شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز