خبرگزاری کار ایران

عضویت ایران در کنوانسیون آموزش AFC

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۰۹

رئیس کمیته آموزش گفت: پس از پیگیری های مستمر مسئولین فدراسیون ایران در عضو شد.

به گزارش ایلنا،میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش گفت:  بعد از یکسال تلاش تمام مربیان، مدرسان، همکاران، اعضای کمیته آموزش و مهدی تاج،  رئیس فدراسیون فوتبال و حمایتهای بسیار مستمر ساکت، دبیرکل پیشین فدراسیون و همکاری ادامه دار شکوری، سرپرست دبیرکلی، باعث شد تا ما بتوانیم پس از ارزیابی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از دوره A که سه ماه پیش برگزار شد، قبولی نهایی با حداکثر امتیاز را از سوی AFC دریافت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: خوشحالم که بگویم تا کنون 4 کشور ایران، عراق، ژاپن و قزاقستان  به عنوان عضو کنوانسیون آموزش AFC انتخاب شدند.

وی افزود: پیش از این باید کلی نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا میکردیم، بعد نتایج را ارسال میکردیم و سپس نامه می فرستادیم که دوره مربیگری های مختلف را برگزار کردیم و اطلاعات مربوطه را می فرستادیم. سپس کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی می کرد و در نهایت با پروسه زمانبری که پیش رو داشتیم مدارک  و گواهینامه های را برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال می نمود.

وی ادامه داد: در واقع هر کاری که می خواستیم انجام بدهیم باید از مسئولین بخش آموزش ای اف سی اجازه می گرفتیم.

ماجدی ادامه داد: برخی اوقات یا مدارک در اختیارمان نبود، یا گم می شد و یا بسیار دیر به دست مان می رسید. اما اکنون با عضو شدن در کنوانسیون آموزش AFC ، خودمان می توانیم دوره های مربیگری Aو B آسیا را برگزار و گواهینامه و مجوز صادر کنیم. ضمن اینکه این گواهی ها با مجوز کار همراه خواهد بود  و مدت فعالیتش برای مربیان 3 سال است.

رئیس کمیته آموزش در ادامه گفت: مربیان دارای مداراک Aو B آسیا باید در کلاسهای دانش افزایی شرکت کنند یا فعالیت رسمی در کار فوتبال داشته باشند. سطح مربیگری فرق نمی کند که در کدام رده حضور دارند  اما باید به عنوان مربی کار کنند. در واقع افرادی که دارای گواهینامه هستند اگر بعد از سه سال فعالیت نداشته باشند، این گواهینامه از بین می رود. این مجوز کار با نظارت فدراسیون و هیات های استانی بوده و مربیان با داشتن این مجوز،  اجازه فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: سطح آموزش به لحاظ کیفیت برای مربیان در دوره های آموزشی افزایش خواهد یافت. هرساله محتوا تغییر می کندو سعی ما بر این است تا با مسابقات روز دنیا مثل باشگاههای آسیا، جام جهانی و جام ملتها برنامه ها را  به روز کرده و آموزش دهیم. این امر از دو سال پیش تاکنون بوده ، دستورالعمل نظام هماهنگ را نوشتیم و در اختیار استانها قرار داده ایم. در واقع به واسطه حضور در کنوانسیون آموزش AFC   تغییرات قابل ملاحظه ای خواهد داشت که در حداقل زمان گزارش آن را  به هیات رئیسه ارائه می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز