خبرگزاری کار ایران

ناراحتی لیکنز از وضعیت تراکتور در آستانه بازی حساس با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۷۳

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی از وضعیت به وجود آمده برای تیمش که منجر به باخت‌های اخیر شده گلایه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حالیکه تا چند هفته قبل یکی از مدعیان جدی و اصلی قهرمانی بود و این فرصت را داشت تا باتوجه به دیدارهای نسبتاً راحت‌تر نسبت به رقبا صدرنشین شده و قهرمان لیگ شود، در 3 بازی پیاپی مقابل تیم‌های میانه و پایین جدول شکست خورد و عملاً دیگر مدعی قهرمانی محسوب نمی‌شود و حتی شانس کسب سهمیه این تیم هم کم شده است.

یکی از مشکلات تراکتورسازی در دیدارهای اخیر مربوط به خط دفاع و دروازه این تیم بوده. جایی که تراکتوری‌ها در آن موفق شده بودند 7 بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه دارند و همین موضوع باعث اوج گیری تیم در نیم فصل دوم و نزدیک شدن به پرسپولیس صدرنشین شده بود ولی حالا تبدیل به پاشنه آشیل سرخپوشان تبریزی است.

تراکتورسازی در هفته بیست و ششم و در دیدار با سپیدرود با نتیجه 3-1 شکست خورد و در پایان این دیدار محمدرضا زنوزی بدون اطلاع مدیریت و سرمربی باشگاه اقدام به اخراج محسن فروزان از این تیم کرد تا عملاً تراکتور یکی از مهره‌های کلیدی و بدون جانشین خود را در آن مقطع حساس از دست بدهد.

تبعات این تصمیم عملکرد ضعیف تراکتور در خط دفاع و پست دروازه‌بانی بوده و این موضوع در دیدرا با پیکان و ذوب آهن دیده شد و 2 شکست دیگر برای این تیم رقم زد.

از تبریز خبر می‌رسد با توجه به عدم آمادگی محمدرضا اخباری در دیدارها و در تمرینات، جرج لیکنز نسبت به وضعیت به وجود آمده برای تیمش ابراز نارضایتی کرده و عنوان کرده باید در کنار گذاشتن فروزان نظر او را جویا می‌شدند و حالا او مسئول نتایجی است که تصمیمات مالک باشگاه آن را رقم زده است.

مشکل اخباری به عدم آمادگی فنی او ختم نمی‌شود و این بازیکن در تمرینات هم دچار حاشیه شده و با بازیکنان تیم درگیری پیدا کرده است و این موضوع به شدت با ناراحتی لیکنز همراه شده است و این ناراحتی را به گوش مسئولان باشگاه رسانده است.

این مسائل در حالی در اردو و تمرینات تراکتور ایجاد شده که این تیم روز چهارشنبه بازی حساس و حیثیتی مقابل پرسپولیس خواهد داشت و نتیجه آن علاوه بر اینکه در کورس کسب سهمیه برای تراکتور حیاتی است، برای هواداران این تیم اهمیت زیادی دارد و آنها می‌خواهند پس از 3 شکست تلخ از تیمشان یک نتیجه خو ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز