خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم تمام هافبک دفاعی‌های آبی

بازگشت لژیونر و خرید ستاره سایپا در دستور کادر استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۴۵

استقلال برای فصل آینده روی بازگرداندن هافبک سابق خود و جذب ستاره سایپا برنامه ریزی کرده است.

به گزارش ایلنا،استقلال درلیگ هجدهم 4 هافبک دفاعی خوب دارد.علی کریمی، فرشید باقری، روزبه چشمی و امید نورافکن بازیکنان تخصصی ابی پوشان در این پست هستند.غیراز این سینا خادم پورجوان، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و رضا آذری هم بازیکنانی هستند که درمواقع لازم و ضروری توانایی وسابقه بازی در این پست را دارند تا خیال استقلالی‌ها از بابت هافبک دفاعی راحت باشد. اما برای فصل آینده آبی پوشان به خرید یک تا 2 بازیکن در این پست نیاز دارند و شاید از جمع هافبک‌های متخصص فعلی یکی دونفر بیشتر در این تیم باقی نماند. برای همین شایعه و اخباری از احتمال بازگشت امید ابراهیمی یا خرید رضا اسدی از سایپا به گوش می‌رسد.

هزینه دلاری برای حفظ امید

امید نورافکن به صورت قرضی از بلژیک به استقلال برگشته است و با توجه به قراردادی که دارد باید آخر فصل دوباره به شالروا بلژیک برگردد. بر اساس شنیده‌ها حفظ امید و خرید او از باشگاه بلژیکی حدود 300 هزار دلار یعنی رقمی نزدیک به 4 میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه می‌گذارد. تامین و پرداخت این مبلغ جدا از حجم بالای ریالی آن، با توجه به مشکلات ارزی کشور بسیار سخت است. مشخص است که خرید یک هافبک دفاعی خوب از لیگ برتری هزینه‌های کمتری را به باشگاه تحمیل می‌کند.

روزبه و احتمال رفتنش به قطر

قرارداد روزبه چشمی این فصل تمام می‌شود و شماره 4 بازیکن آزاد خواهد بود. درباره این بازیکن گفته می‌شود که مانند فصل گذشته از لیگ قطر پیشنهاد هایی دارد و دیگر باشگاه نمی‌تواند مانع جدایی او و لژیونر شدنش شود. با توجه به دوستی نزدیک چشمی و مهدی رحمتی، شاید با جدایی احتمالی این بازیکن که زمزمه آن هم شنیده می‌شود، تصمیم به جدایی برای روزبه آسان‌تر از قبل شود.هرچند شماره 4 حتی اگر تمدید هم کند و در استقلال بماند بازهم بیشتر به عنوان یک مدافع مورد نظراست تا هافبک دفاعی!

فرشید و احتمال اخراج

فرشید باقری به لحاظ فنی فصل خوبی را پشت سرگذاشته و بازیکن موثر و گلزنی برای آبی پوشان به شمار می‌رود. با این وجود چالش و اختلاف او با مدیران باشگاه و درگیری هایی که گفته می‌شود بعد از دربی با هم تیمی هایش داشته شاید به جدایی او از استقلال منجر شود. با وجود بازگشت به تمرینات گویا مدیران استقلال به دلایل انضباطی قصد ادمه همکاری با این بازیکن را ندارند و دست کم تا کنون نظر‌شان درباره قطع همکاری در پایان فصل عوض نشده است. به‌خصوص که باقری در آخرین مصاحبه‌اش هم جملاتی را به زبان آورد که باعث دلخوری بیشتر مدیران شد.باید دید در پایان فصل روابط باقری و مدیران باشگاه به کدام سمت می‌رود، ادامه همکاری یا جدایی؟ 

آزاد با احتمال مصدومیت

چهارمین و آخرین هافبک دفاعی استقلال یعنی علی کریمی هم این فصل قرارداد یکساله‌اش تمام می‌شود. هنوز خبری درباره توافق باشگاه با کریمی برای تمدید قرارداد مطرح نشده است و هیچ خبری در خصوص ماندن یا رفتنش به گوش نمی‌رسد.اگر فرض را براین بگذاریم که شماره 6 استقلال قراردادش را تمدید خواهد کرد، بازهم خیال استنقلالی‌ها راحت نخواهد شد. وضعیت این بازیکن به گونه ای است که در هر مقطع از فصل ممکن است یک یا چند بازی حساس را از دست بدهد و دست سرمربی را در پوست گردو بگذارد. اتفاقی که نظیر آن را در چند بازی مهم این فصل از جمله دیدار رفت با السد قطر شاهد بودیم. بنابر این ماندن کریمی هم به تنهایی استقلالی‌ها از خرید یک هافبک دفاعی برای بازی در کنار او یا پرکردن جای خالی اش در دوران مصدومیت بی نیاز نمی‌کند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز