خبرگزاری کار ایران

قربانی: مجیدی می‌تواند سردمدار یک نسل باشد / نمی‌دانم در تفکرات آقای شفر چه می‌گذرد!

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۵۷

پیشکسوت استقلال تهران درباره شکست آبی پوشان مقابل پدیده شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال بازی حساس هفته بیست و هفتم را پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس مقابل پدیده واگذار کرد تا شانش رسیدن به سه امتیازی صدر جدول را از دست بدهد. همین موضوع سبب شد تا وضعیت ادامه همکاری با وینفرد شفر تحت الشاع قرار بگیرد؛ با پیروز قربانی پیشکسوت استقلال درباره بازی روز شنبه صحبت کردیم و اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

* استقلال بازی مقابل پدیده را واگذار کرد. نظرت چیست؟

به نظر من این اولین بازی بود که استقلال نشان داد به دنبال گل زدن است.

* استقلال وقتی در نیمه اول گل می‌خورد دیگر توان جبران کردن ندارد. چرا؟

بله، بالاخره آمار اینگونه نشان می‌دهد ولی در بازی با پدیده خوب بود و نشان داد که می‌خواهد گل بزند و پیروز میدان باشد.

* در دوران بازیگری‌ات دفاع بودی. آیا روزبه چشمی برای دفاع آخر کارایی لازم را دارد؟

راجع به این بحث شش ماه است که صحبت می‌شود. زمانی که در تیم ملی امید روزبه را در پست دفاع قرار دادند این اشتباه بود و این اشتباه تا تیم ملی بزرگسالان ادامه داشت و شفر هم این را ادامه داد. روزبه چشمی بازیکن خیلی خوبی است ولی اگر در پست هافبک دفاعی بازی کند کیفیت خیلی بالاتری می‌تواند از خودش ارائه بدهد. در دفاع وسط نوع قرار گرفتن، نوع جایگیری و نوع استارت همه اینها فرق دارد با هافبک دفاعی. در بازی با پدیده شفر با نفراتی که داشت می‌توانست از آنها استفاده کند مثلا وریا در راست قرار می‌داد، پژمان سر جای خودش قرار می‌گرفت و روزبه هم هافبک دفاعی بازی می‌کرد. بازی نزدیکی بود و حتی استقلال با یک گل هم می‌توانست پیروز میدان شود ولی نمی‌دانم در تفکرات آقای شفر چه می‌گذرد!

* شنیده می‌شود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می‌شود. به نظر شما این اتفاق مثبت است یا منفی؟

نظر خاصی ندارم. همه چیز بستگی به توان و فن مربی دارد. اما در فوتبال ایران فن مربی در اولویت قرار ندارد و چیزهای دیگر تعیین‌کننده است یعنی اگر شما مسائل دیگر را بتوانی حل کنی دیگر نیازی به فن مربیگری ندارید و می‌توانید نتیجه بگیرید و این غلط است. امیدوارم روزی بشود که فن حرف اول را بزند و هر کسی که دانش، فن و علم بیشتری دارد بتواند نتیجه هم بگیرد ولی در فوتبال ایران ما چنین اتفاقی را نمی‌بینیم. یکسری از مربیان هستند که چندین سال است مربیگری می‌کنند اما نه برای تیم‌شان، نه خودشان و نه برای فوتبال اتفاق خاصی می‌افتد!

* فرهاد مجیدی اگر سرمربی استقلال بشود شما از او حمایت می‌کنید؟

بالاخره هر کسی که مربی استقلال شود باید از او حمایت کرد. فرهاد مجیدی هم بازیکن بزرگی برای استقلال بود و الان می‌تواند سردمدار یک نسل باشد و اگر نتیجه بگیرد می‌تواند باعث این شود که دیگران به یک نسل اعتماد کنند. طبیعتا همه ما باید حمایت کنیم تا بتواند موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز