خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۵۱

بازی بین دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا کورس کسب عنوان قهرمان کماکان داغ باقی بماند.

به گزارش ایلنا، حساس‌ترین بازی هفته در تهران برگزار شد؛ پرسپولیس که برخلاف دو فصل گذشته مسیر قهرمانی را دشوار می‌بینید از سپاهان میزبانی کرد و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. این نتیجه سبب شد تا کورس کسب جام قهرمان کماکان داغ باقی بماند

گزارش کامل این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر / 6 اردیبهشت 1398 / تماشاگر 80 هزار نفر

تیم داوری: بیژن حیدری - کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی -داور چهارم: حسن اکرمی - ناظر: سیدرضا مهدوی

اخطار:

کارت زرد: علی قربانی(75) و سعید آقایی(2+90) از سپاهان / سیامک نعمتی(2+90) از پرسپولیس

 

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(محمد امین اسدی، 83)، سروش رفیعی(سیامک نعمتی، 62)، مهدی ترابی و علی علیپور

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان(علی قربانی، 66)، محمد کریمی(حامد بحیرایی، 79)، سجاد شهباززاده(جلال الدین علیمحمدی، 90)، مهرداد محمدی و کیروش استنلی

 

دقایق حساس و حواشی:

در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید

دقیقه 89: بیرانوند که قصد شروع مجدد مسابقه را داشت با استنلی برخورد کرد و درگیری بین این دو بازیکن با دخالت بازیکنان و داور مسابقه برطرف شد.

دقیقه 88: ضربه ایستگاهی سعید آقایی با برخورد با مدافعان پرسپولیس تغییر مسیر داد و به کرنر رفت.

دقیقه 87: استنلی با فرصت خوب از پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت گلزنی داشت که برخورد سیدجلال حسینی با او روی قوس محوطه خلا اعلام شد.

دقیقه 72: پیام نیازمند با خروج از دروازه سانتر روی دروازه سپاهان را در آغوش گرفت و سپس احساس ناراحتی کرد تا بازی متوقف شود. او البته مشکل خاصی نداشت و پس از چند ثانیه به بازی برگشت.

دقیقه 69: پس از برخوردی که سیدجلالی حسینی با محمد کریمی داشت داور دستور به ادامه بازی داد؛ کریمی روی زمین افتاد و در نهایت بازی متوقف شد تا به وضعیت بازیکن آسیب دیده طلایی پوشان رسیدگی شود. در این حین اعضای کادرفنی که روی نیمکت سپاهان حضور داشتند به داور اعتراض کردند که با دستور حیدری از کنار زمین اخراج شدند؛ طی این مدت طرفداران پرسپولیس علیه قلعه نویی شعار دادند.

دقیقه 65: طی تمامی سانترهایی که در این مسابقه روی دروازه‌ها ارسال شد این بار علیپور فرصت داشت که گلزنی کند اما نیازمند به موقع دخالت کرد و توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 61: سانتر از روی نقطه کرنر روی دروازه سرخپوشان با دخالت به موقع مدافعان دفع شد.

دقیقه 55: علیرضا بیرانوند با خروج از دروازه سانتر بلند پشت مدافعان را دفع کرد و برخورد کومان با او از سوی حیدری خطا اعلام شد.

دقیقه 51: شوت مهرداد محمدی با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به او رفت.

 

آمار دو تیم در نیمه اول

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

تصاویری از درگیری‌های پیش از آغاز مسابقه

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت

دقیقه 45: شوت محکم و تماشایی بشار رسن در حالیکه سکوهای پشت دروازه پرسپولیس برای خوشحالی بعد از گل آماده شده بودند به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه سپاهان به اوت رفت.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی رفیعی با واکنش دیدنی نیازمند به کرنر رفت؛ ارسال کرنر با ضربه نمایشی علیپور همراه شد که توپ در چارچوب جای نداشت.

دقیقه 33: علیپور فرصت مناسب برای گلزنی به سپاهان را با ضربه‌ای بی دقت هدر داد و ضربه دروازه به سود سپاهان اعلام شد.

دقیقه 30: ضربه ولادیمیر کومان با برخورد به مدافعان پرسپولیس تغییر مسیر داد و با فاصله کمی از کنار دروازه حریف به اوت رفت تا ضربه کرنر برای طلایی پوشان به دست بیاید.

دقیقه 24: فضای ایجاد شده بین خط دفاعی و میانی سپاهان برای احمد نورالهی فرصت مناسبی ایجاد کرد تا با شوتزنی شانس گلزنی خود را امتحان کند که ضربه او با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 20: ضربه سر سیاوش یزدانی بالای سر مدافعان پرسپولیس با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

دقیقه 18: پاسکاری سپاهانی‌ها در حوالی محوطه جریمه به آقایی رسید و او تصمیم داشت با یک ارسال موقعیت گلزنی ایجاد کند که ضربه بی دقت او موجب هو شدن از سوی طرفداران روی سکوها شد.

دقیقه 15: ارسال کرنر روی دروازه سپاهان با ضربه سر محکم نادر همراه شد که با اثرگذاری آقایی ضربه کرنر دیگری برای سرخپوشان به دست آمد.

دقیقه 7: فرار ترابی از کناره‌های خط دفاعی سپاهان منجر به ارسال خطرناک او روی دروازه حریف شد که با دخالت به موقع مدافعان توپ به کرنر رفت.

دقیقه 3: پس از یک حمله از پرسپولیس و ضدحمله بازیکنان سپاهان ضربه ایستگاهی به دست آمد که ضربه محمد مهرداد محمدی با فاصله زیاد به اوت رفت.

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان / تساوی پرحاشیه به سود استقلال

وضعیت سکوهای ورزشگاه چند دقیقه پیش از سوت آغاز مسابقه

* پرسپولیس در هفت بازی خانگی گذشته خود موفق به ثبت برتری شده است.

* شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و محمد ایرانپوریان از سپاهان دو بازیکنی هستند که به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارند.

* طرفداران سپاهان و پرسپولیس پس از شعارهای تند علیه یکدیگر با سنگ پرانی جو سکوها را ملتهب کردند و طی همین درگیری چند نفر زخمی شدند.

* با توجه به حساسیت مسابقه سکوهای ورزشگاه تقریبا تکمیل شده است و نکته جالب حضور طرفداران پرسپولیس در طبقه دوم، بالای جایگاه سپاهانی‌هاست.

* اتوبوس بازیکنان پرسپولیس با توجه به ترافیک شدید منتهی به ورزشگاه آزادی با تاخیر رسید و گرم کردن بازیکنان هم با کمی تاخیر انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز