خبرگزاری کار ایران

کامیابی‌نیا - کیانی؛ کمال بهتر از مهدی!

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۱۶

تقابل پرسپولیس و سپاهان جنگ میانه زمین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در تقابل امشب (جمعه) پرسپولیس و سپاهان قطعا جنگی تمام عیار در میانه زمین خواهیم دید اما به راستی در نیم فصل دوم لیگ برتر، کدام هافبک دفاعی برتر از هافبک دفاعی حریف بوده است! به تحلیل عملکرد کمال کامیابی‌نیا و مهدی کیانی خواهیم پرداخت.

مهدی کیانی یک بازی بیشتر از کمال کامیابی‌نیا در لیگ برتر بازی کرده است. در مجموع 880 دقیقه بازی کامیابی‌نیا برای پرسپولیس؛ وی 7 شوت به سمت دروازه حریفان داشته، 460 پاس داده که 79 درصد آن صحیح بوده، ثبت 3 پاس کلیدی، 23 تکل موفق و 21 قطع توپ به نام خود ثبت کرده است.

در آن سو اما مهدی کیانی 990 دقیقه برای زردپوشان اصفهانی به میدان رفته است. وی در این تعداد دقایق بازی؛ یک شوت به سمت دروازه حریف زده، 601 پاس به هم تیمی‌هایش داده که 83 درصد آن صحیح بوده است، 3 پاس کلیدی داده، 35 تکل موفق و 30 قطع توپ نیز به نام خود ثبت کرده است.

آنچه که سبب وجه تمایز کامیابی‌نیا نسبت به کیانی شده است، حضور فعال کمال در حملات پرسپولیس می‌باشد به نحوی که او در نیم فصل دوم موفق شده دو پاس گل بدهد و یک گل نیز برای تیمش بزند درصورتی که چنین آماری برای کیانی به ثبت نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز