خبرگزاری کار ایران

استقلال - پدیده؛ جدالی نفس گیر برای کسب سهمیه آسیایی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۷۶

​یکی از دیدارهای حساس و جذاب لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه در ورزشگاه امام رضای مشهد میان دو تیم استقلال و پدیده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پدیده با هدایت گل محمدی از 26 بازی خود به 13 برد، 7 تساوی، 6 باخت و 46 امتیاز رسیده و در رده ی پنجم جدول جای دارد.

پدیده که با ناکامی برابر نساجی و فولاد تقریبا دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد، اکنون برای کسب سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان آسیا با بالانشینان جدول در رقابت است و پیروزی برابر استقلال در نبرد بالانشینان لیگ، از ارزش و اهمیت بالایی برای این تیم برخوردار بوده و می تواند شاگردان گل محمدی را بیش از پیش به کسب سهمیه امیدوار کند.

استقلال نیز که پس از باخت برابر الهلال در آسیا برابر پدیده صف آرایی خواهد کرد، اکنون با 14 برد، 8 مساوی، 4 باخت و 50 امتیاز پس از پرسپولیس صدرنشین دومین تیم جدول بوده و برای نزدیک کردن خود به قهرمانی فصل جاری لیگ به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.

یقینا شاگردان شفر در این دیدار انگیزه‌ی فراوانی داشته و از تمام وجود خود برای پیروزی برابر پدیده مایه خواهند گذاشت، چرا که با کسب سه امتیاز این دیدار و در صورت باخت یا توقف پرسپولیس برابر سپاهان، اختلاف آبی ها با صدر به دو یا سه امتیاز می رسد و این تیم بیش از هر وقت دیگری به قهرمانی در لیگ پس از سال ها امیدوار خواهد شد.

از طرفی این دیدار جدال دو تیم با برترین خطوط دفاعی لیگ می باشد. آن ها علاوه بر عملکرد هجومی قابل قبول، عملکرد دفاعی مطلوبی را نیز از خود به جای گذاشته اند.

استقلال اولین و پدیده سومین عملکرد دفاعی برتر لیگ را دارند و همین می تواند به جذابیت های دیدار بیافزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز