خبرگزاری کار ایران

قبل از بازی به مجید صالح گفتم تراکتورسازی را شکست می‌دهیم؛

فراز امامعلی: اگر ضعف تراکتورسازی دروازه‌بانشان بود چرا نتوانستند گل بزنند / هیچ کس تلاش‌های تیم ما را نمی‌بیند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۷۳

بازیکن پیکان در مورد دیدارهای آینده پیکان در لیگ برتر، گفت: در 4 بازی آینده باید 12 امتیاز بگیریم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

به گزارش ایلنا، تیم پیکان موفق شد در دیدار هفته قبل خود تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد و به نتیجه‌ای عجیب دست پیدا کند. فراز امامعلی بازیکن پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط پیکان در ادامه فصل و حواشی به وجود آمده بعد از بازی برابر تراکتورسازی صحبت کرد.

فراز امامعلی بازیکن پیکان در مورد شرایط تیمش بعد از بازی برابر تراکتورسازی و اینکه آیا فکرش را می‌کرد تیمش موفق شود تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد، گفت: قبل از بازی به نام تراکتورسازی توجه نکردیم و قرار بود برای برد وارد زمین شویم. فرقی نمی‌کند برابر چه تیمی بازی می‌کنیم، تمام بچه‌ها هم قسم بودند که برای برد وارد زمین شوند. برای تیم‌های دیگر بازی نکردیم و به دنبال این بودیم نتیجه نگرفتن تیم خودمان را جبران کنیم. از اینکه چرا در بازی‌های نیم فصل دوم نتیجه نگرفته بودیم تعجب کرده بودم. دیدارهایی بودند که باید برنده می‌شدیم و یا حداقل به مساوی می‌رسیدیم اما بدشانسی باعث شد بازنده شویم. فکر می‌کنم با این برد شرایط برای ادامه فصل هموارتر شد. تیم‌تر و هم قسم‌تر شدیم تا بازی‌های بعدی را بهتر پشت سر بگذاریم. 

وی در پاسخ به این سوال که فرکی هم اشاره کرده بود دوست دارم بازیکنانم همدل‌تر باشند، عنوان کرد: برای بردن تیم‌های بزرگی مثل تراکتورسازی فقط مسائل فنی مطرح نیست و باید هم قسم باشیم. قسم می‌خورم برابر ستارگان تراکتورسازی واقعا جنگیدیم. رسانه‌ها اصلا توجهی به زحمت‌های ما نداشتند و اشتباهات دروازه‌بان و بازیکنان تراکتورسازی را عامل این نتیجه دانستند. این موضوع باعث ناراحتی من شد. تیم‌های بزرگ اگر حتی یک اشتباه هم داشته باشند نباید بازنده باشند و متاسفانه هیچ کس زحمت‌های ما را نمی‌بیند. 

بازیکن پیکان در مورد حواشی اتفاق افتاده در پایان بازی از جمله کتک خوردن مسعود شجاعی از هواداران و هم‌چنین حبس بازیکنان در رختکن، گفت: قبل از بازی به آقای مجید صالح گفتم برنده می‌شویم. می‌توانید با ایشان صحبت کنید تا صحت حرف‌های من مشخص شود. قبل از بازی وقتی وارد ورزشگاه شدیم و تشویق هواداران تراکتورسازی را دیدیم که از یک ساعت قبل از بازی در استادیوم حاضر شده‌اند تعجب کردم. واقعا چنین جوی را ندیدم و هواداران این تیم برای تراکتورسازی سنگ تمام گذاشتند. 

شرایط بعد از بازی واقعا ما را اذیت کرد و باعث شد از پرواز جا بمانیم و ترس و دلهره داشته باشیم. فوتبال ما نباید چنین شرایطی داشته باشد، البته به هواداران تراکتورسازی حق می‌دهم چون تیمشان از کورس جا ماند اما فوتبال است و برد و باخت اتفاق می‌افتد و نباید چنین رفتارهایی رخ دهد. با اتوبوس در آن وضعیت باید به تهران برمی‌گشتیم و این واقعا خنده‌دار است. کسانی که بی‌گناه بودند آسیب دیدند و وقتی این صحنه‌ها را دیدم واقعا ناراحت شدم. ساعت 8 به خانه رسیدم و دو سه روز طول می‌کشد تا بدن بازیکن در این شرایط ریکاوری شود.

بازیکن پیکان در واکنش به صحبت‌های مالک تراکتورسازی که عنوان کرده بود پیکان و سایپا چون طرفدار ندارند نباید در فوتبال ایران حضور داشته باشند‌، عنوان کرد: با کمال احترامی که برای ایشان قائلم با حرف ایشان موافق نیستم. بدون اینکه خرج میلیاردی کرده باشیم یا هواداری داشته باشیم به تبریز رفتیم و با همدلی بچه‌ها تراکتورسازی را شکست دادیم. این حرف‌ها خنده دار است چون پیکان سال‌هاست در لیگ برتر حضور دارد و بازیکنان بزرگی هم در این تیم حضور داشته‌اند. هوادار نداریم ولی دلیلی نمی‌شود نتوانیم در لیگ برتر خودمان را نشان دهیم. تیمی که می‌بازد فشار را روی خودش احساس می‌کند و این باعث می‌شود هر حرفی را مطرح کنند. 

وی در مورد اعتراض تراکتورسازی به داوری بازی برابر پیکان و اعتقاد تیم تبریزی به اعلام نشدن پنالتی روی آنتونی استوکس، گفت: این صحنه را ندیدم اما چنین صحنه‌هایی در فوتبال زیاد است. ما هم در چند بازی از داوری لطمه شدید خوردیم. به قول آقای زنوزی چون طرفدار نداریم کسی خبر نمی‌شود. حتی چند صحنه 50- 50 را هم داور به دلیل فشار ورزشگاه به نفع تراکتورسازی اعلام کرد. خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت آن‌چنانی به تراکتورسازی ندادیم.

بازیکن پیکان در مورد اعتراض تبریزی‌ها به وقت تلف کردن بازیکنان تیمش در این بازی، عنوان داشت: اصلا به دنبال تلف کردن وقت نبودیم و هیچ کدام از بازیکنان ما خودشان را روی زمین نینداختند. کادر فنی تیم اصلا چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد. مرد و مردانه به تبریز رفتیم و تراکتورسازی را شکست دادیم. جای هیچ سوالی را هم باقی نگذاشتیم. 

وی با اشاره به بازگشت تیمش با اتوبوس به تهران گفت: برای یک بازیکن خیلی سخت است 8 ساعت در اتوبوس باشد. این شرایط برای بازیکنان تیم خودشان هم بود و نمی‌توانستند از ورزشگاه خارج شوند. فوتبال است و چنین اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد و گاهی اوقات تیم شما بازنده می‌شود. 

وی در ادامه در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی عامل باخت تیمشان را ضعف دروازه‌بان‌هایشان می‌دانند، گفت: اگر مشکل دروازه‌بان تیم بود باید به ما گل می‌زدند. اگر مشکل گلر شما بود چرا نتوانستید به ما گل بزنید؟ تیم ما خوب و منطقی بازی کرد و با اجرای برنامه‌های کادرفنی توانستیم به موفقیت برسیم. در نیمه دوم حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما چون تمرکز تیم روز دفاع بود در حمله نتوانستیم موفق ظاهر شویم. 

بازیکن پیکان در مورد 4 بازی آینده تیمش، گفت: بازی با تراکتورسازی را فراموش کردیم و برای دیدار برابر پارس جنوبی آماده خواهیم شد. در این دیدار فقط برای برد در زمین حاضر می‌شویم چون شرایط جدول طوری است که فقط به برد نیاز داریم. نه‌تنها در بازی برابر پارس جنوبی بلکه در همه بازی‌ها برای گرفتن امتیازات در زمین حاضر می‌شویم. فکر می‌کنم با برد برابر تراکتورسازی شرایط روحی تیم خیلی خوب شده‌است و انشالله بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. 

بازیکن پیکان در مورد پیش‌ بینی‌اش از رتبه پیکان در پایان فصل، گفت: اگر با بدشانسی روبرو نمی‌شدیم جزو تیم‌های بالای جدول بودیم و برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم. فکر می‌کنم در پایان فصل می‌توانیم رتبه خوبی به دست بیاوریم و امیدوارم به رتبه بهتری برسیم. در این 4 بازی به هر 12 امتیاز نیاز داریم اما نمی‌توانم پیش بینی کنم دقیقا چه جایگاهی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز