خبرگزاری کار ایران

برابری بادران با سرخپوشان؛ فرهاد کاظمی بهتر از قبل!

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۰۳

سرمربی نیم فصل دوم بادران تهران موفق شد تیمش را تا رده هفتم جدول بالا بکشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد کاظمی، مربی باتجربه و سرشناس فوتبال کشورمان که در ابتدای فصل 97-98 لیگ آزادگان کارش را با سرخپوشان پاکدشت آغاز کرد، با عملکرد درخشان روی نیمکت سرخپوشان توانست آن ها را به قهرمانی نیم فصل نخست لیگ آزادگان برساند و در فاز هجومی سرخپوشان را یکی از برترین تیم های لیگ یک کند.

اما فرهاد کاظمی در ادامه به علت عدم حمایت مسئولان از تیمش طی اقدامی غیرمنتظره تصمیم به پایان همکاری با سرخپوشان پاکدشت گرفت و با قراردادی سه ساله هدایت بادران را برعهده گرفت.

سرخپوشان پس از رفتن فرهاد کاظمی و روی کار آمدن پاشازاده نسبت به نیم فصل اول افت شدیدی پیدا کرد و در راه صعود نیز ناکام ماند، اما عملکرد خوب فرهاد کاظمی در بادران نیز استمرار پیدا کرد.

سرخپوشان در نیم فصل اول با هدایت کاظمی 32 امتیاز کسب کرد و قاطعانه قهرمان نیم فصل شد، اما پس از رفتن وی، در چهارده بازی نیم فصل دوم تنها یازده امتیاز کسب کرد و ضمن سقوط تا رده‌ی ششم در راه صعود به لیگ برتر نیز ناکام ماند.

بادران که در پانزده بازی نیم فصل نخست لیگ آزادگان و تا پیش از روی کار آمدن فرهاد کاظمی تنها 21 امتیاز کسب کرده و در رده ی هشتم جای داشت، پس از نشستن کاظمی بر روی نیمکت آن در چهارده بازی نیم فصل دوم به 22 امتیاز رسید و جالب آن که علیرغم این که در پایان نیم فصل اول 11 امتیاز کمتر از سرخپوشان داشته، اکنون با 43 امتیاز، هم امتیاز سرخپوشان، تیم سابق کاظمی بوده و در کنار این تیم در جدول رده بندی جای گرفته است که این موضوع به وضوح بیانگر تاثیر منفی رفتن کاظمی از سرخپوشان و نقش مهم وی در عملکرد نسبتا خوب و با ثبات بادران می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز