خبرگزاری کار ایران

مامیچ: استقلال همچنان شانس مناسبی دارد / برتری با یک بازیکن کمتر اهمیت زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۶۵

سرمربی الهلال عربستان گفت: ما به محض بازگشت به عربستان باید برای انجام مسابقات مهم در پیش رو به میدان برویم. من معتقدم در مقطعی از فصل هستیم که هیچ بازی غیر مهمی وجود ندارد و بنابراین این تقویم سنگین حتما روی نتیجه و شکل بازی ما تاثیرش را خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، زوران مامیچ پس از برتری شاگردانش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی بسیار سختی را به نفع خودمان به پایان رساندیم و ارزش کار ما وقتی بیشتر می‌شود که 40 دقیقه مقابل حریف قدرتمندمان 10 نفره بازی کردیم، اما در این مدت فرصت خطرناکی را به حریفمان ندادیم و توانستیم در نهایت این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: در این بازی به نسبت دیدار رفت تاکتیک تیم را تغییر داده بودیم و من خوشحالم که برنامه ای که پیش از این دیدار در نظر گرفته بودیم به نتیجه رسید و در گام چهارم بعد از شکست هفته سوم به سه امتیاز رسیدیم.

مامیچ در خصوص برنامه فشرده بازی‌های شاگردانش طی یک ماه اخیر گفت: شاید یکی از دلایلی که امروز بازی بهتری نسبت به بازی های دیگر به نمایش گذاشتیم اردو و استراحت 5 روزه ما در امارات  بود که توانستیم تا حد زیادی خستگی را از تن بازیکنان بیرون بیاوریم. با این حال ما به محض بازگشت به عربستان باید برای انجام مسابقات مهم در پیش رو به میدان برویم. من معتقدم در مقطعی از فصل هستیم که هیچ بازی غیر مهمی وجود ندارد و بنابراین این تقویم سنگین حتما روی نتیجه و شکل بازی ما تاثیرش را خواهد گذاشت.

سرمربی الهلال درباره غیبت بازیکنان تاثیرگذارش به دلیل مصدومیت گفت: به هر حال در لیگ قهرمان آسیا  از تعداد بازیکنان  کمتری نسبت به بازی های داخلی  می‌توانم استفاده کنم و امیدوارم که با عبور از این مرحله و رسیدن به دور بعدی بتوانیم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم شرایط بهتری داشته باشیم.

او در انتهای اظهاراتش ضمن کابوس خواندن برنامه سنگین این تیم در طی یک ماه گذشته بیان کرد: ما در هفته گذشته دو بازی سنگین مقابل الاهلی و نجما ساحلی تونس برگزار کردیم و در هر دو دیدار شکست را پذیرفتیم و این درحالی است که این دو شکست ارتباط چندانی با کیفیت فنی تیم نداشت و تنها به تحلیل قوای بدنی بازیکنانمان ارتباط داشت.

او در خصوص احتمال  صعود استقلال به مرحله حذفی هم گفت: استقلال همچنان از شانس مناسبی برای صعود برخوردار است البته به شرطی که از دو بازی آینده در برابر الدحیل و العین بتوانند 6 امتیاز را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز