خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: در یک بازی سخت و در روزهای سخت پیروزی شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۵۶

کاپیتان ذوب آهن عقیده دارد تیمش در شرایط سختی به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل الوصل امارات اظهار داشت: خدا را شکر که در یک بازی سخت و در این روزهای سخت پیروزی شدیم  فشار زیادی روی تیم ما است بازی‌ها نزدیک به هم است. اما توانستیم یک بازی نسبتاً قابل قبول انجام بدهیم. البته حریف هم روی ما کمی سوار شد.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتیم می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم تا با گل‌های بیشتری پیروز شویم. تیم النصر عربستان تیم الزورای عراق را برده و کار ما سخت شده است. تلاش می‌کنیم که در دو بازی آینده در آسیا با امتیاز میدان را ترک کنیم اکنون هم برای بازی لیگ آماده می‌شویم.

حدادی‌فر در مورد حواشی که برای ذوب‌آهن بعد از بازی با پرسپولیس رخ داد، گفت: خدا را شکر حواشی کنترل شد و آقای منصوریان و کادرش حواشی را به خوبی کنترل می‌کنند. موضوعات را با بازیکنان در میان می‌گذارند و آنها آگاه می‌شوند خودش در باشگاه بزرگی بازی کرده است روز سختی برای ما بود اکثر بازیکنان ما امروز خسته بودند. اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. 

وی در مورد بازی با تراکتورسازی گفت: آن بازی برای ما خیلی حساس است مسابقه‌ای که روز جمعه برگزار می‌شود و فقط فردا را  فرصت داریم که ریکاوری کنیم  برای آن بازی آماده شویم بازی بسیار سختی است. امیدواریم مقابل این تیم نتیجه بگیریم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز