خبرگزاری کار ایران

استقلال امشب پوکر می‌کند؛ آبی‌ها به دنبال تثبیت 4

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۹۳

مشب الهلال متفاوتی را برابر استقلال شاهد خواهیم بود. بازگشت عبداله عطیف هافبک سرشناس عربستانی بعد از مصدومیت، می‌تواند کار استقلالی‌ها را در میانه میدان سخت‌تر کند.

به گزارش ایلنا، استقلال امشب در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی میهمان الهلال عربستان است.تا قبل از بازی‌های هفته چهارم آبی پوشان با 4 امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به الدحیل در رتبه سوم گروه C قرار دارند. وینفرد شفر و شاگردانش با توجه با اختلاف 2 امتیازی با الهلال که 6 امتیاز اندوخته دارد، از‌شانس برخوردارند تا در صورت تکرار نتیجه بازی رفت و برتری برابر آبی پوشان عربستانی صدرنشین گروه مرگ شوند.

پیرمرد آلمانی در 2 فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا 3 بار با الهلال روبرو شده که در هر 3 بازی توانسته با حداقل اختلاف ممکن تیم نامدار عربستانی را شکست دهد. این چهارمین رویارویی شفر و شاگردانش با رییس عربستان است. جدا از جدال برای صدرنشینی در گروه مرگ، این بازی حساسیت‌های غیر فوتبالی هم دارد. با توجه به شکست‌های متوالی تیم‌های عربستانی به ویژه الهلال برابر ایرانی‌ها در هفته سوم لیگ قهرمانان، سعودی‌ها اینبار به دنبال نتیجه ای جز برد و کسب پیروزی برابر رقبای خود نیستند.

شکست خوردن دوباره و حتی نبردن استقلال، به احتمال زیاد باعث برکناری زوران مامیچ سرمربی کروات الهلال خواهد شد. به ویژه آنکه آبی پوشان عربستانی برخلاف استقلال در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب نگرفته‌اند. حریف عربستانی جدا از ابزار لازم، انگیزه‌های کافی برای ایستادن برابر نماینده پر افتخار و سرشناس کشورمان را دارد.

احتمالا امشب الهلال متفاوتی را برابر استقلال شاهد خواهیم بود. بازگشت عبداله عطیف هافبک سرشناس عربستانی بعد از مصدومیت، می‌تواند کار استقلالی‌ها را در میانه میدان سخت‌تر کند. به ویژه این‌که فرشید اسماعیلی هم در کنار محسن کریمی و الهیار صیادمنش در این بازی غایب خواهد بود. شاید آندره کاریلو بازیکن پرویی الهلال هم به این دیدار برسد تا این تیم عربستانی با تمام قوا به مصاف استقلال ایران بیاید.

از آن طرف 2 بازیکن کلیدی آبی پوشان ایرانی یعنی وریاغفوری و طارق همام هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت برای این بازی آماده هستند که حضور آن‌ها در ترکیب می‌تواند قدرت تیم را به ویژه در کناره‌ها افزایش دهد.

احتمالا برنامه و تاکتیک شفر مانند بازی رفت استفاده از ضعف الهلالی‌ها روی توپ‌های هوایی و ضربات ایستگاهی است. وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، محمد دانشگر، علی کریمی و میلاد زکی‌پور باید حواس‌شان حسابی جمع باشد که در این مسابقه اخطار نگیرند چون 2 اخطاره شده و بازی حساس بعدی مقابل الدحیل را از دست می‌دهند.

آبی پوشان در بازی امشب امیدوار به کسب 3 امتیاز و چهارمین برد متوالی یا به اصطلاح پوکر کردن الهلال هستند.آبی پوشان ایرانی نسبت به بازی رفت تغییراتی خواهند داشت. علاوه بر وریا و طارق، روزبه چشمی هم که به دلیل آسیب دیدگی در بازی 19 فروردین غایب بود برای این مسابقه‌اماده است.

مهدی قائدی که از اخراج برگشته و برابر ماشین سازی ناجی آبی‌ها شد هم برخلاف بازی رفت در لیست 18 نفره آبی‌ها حضور دارد و یکی از تعویض‌های محتمل شفر برابر الهلال به نظر می‌رسد. فرشید باقری که دقیقه نود از اخراج برگشته هم چهارمین تازه وارد استقلال نسبت به دیدار رفت برابر الهلال است.

بازگشت غایبان استقلال و الهلال از مصدومیت و اخراج، احتمالا منجر به تغییر ترکیب و شاید هم تاکتیک آن‌ها نسبت به دیدار رفت خواهد شد. شفر هم قبل از این دیدار تاکید کرده بود که شرایط بازی سوم اردیبهشت با مسابقه ای که در فروردین برگزارشد متفاوت خواهد بود.

استقلال در بازی رفت در جنگ برای بقا و زنده نگه داشتن امید هایش برای صعود ماموریت غیر ممکن را ممکن ساخت و با گل‌های علی کریمی و منتظری و گل سازی‌های آیاندا پاتوسی به برتری 2 بر یک رسید. اینبار نبرد برای صدرنشینی در گروه مرگ است و همه روی نتیجه گرفتن این استقلال آماده برابر الهلال حساب باز کرده‌اند.

باید دید در چنین شرایطی شفر و شاگردانش موفق خواهند بود یا طبق عادتی که در سال‌های اخیر از استقلال سراغ داریم، درست سر بزنگاه آنطور که انتظار می‌رود بازی نمی‌کند! به هرحال ایرانی‌ها و طرفداران استقلال امشب بیش از همیشه به موفقیت و پیروزی تیم‌شان برابر الهلال خوشبین هستند و امیدوارند که مانند 3 بازی اخیر که الهلال، سپاهان و ماشین سازی را شکست داده، چهارمین پیروزی اش برابر رقبای ایرانی و آسیایی را جشن بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز