خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - سپاهان؛ الکلاسیکوی ایران فرا رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۵۳

روز جمعه شاهد یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم بود، دیداری میان دو رقیب سنتی و ابرقدرت فوتبال کشورمان که مشهور به ال کلاسیکوی ایران است، سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس در حالی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت که در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به ترتیب برابر ذوب آهن و الاهلی عربستان ناکام بوده و مقابل سپاهان می کوشد که با همت بازیکنان و حمایت همه‌ی جانبه‌ی هواداران خود، ناکامی دو بازی گذشته را جبران کرده، با پیروزی ارزشمند برابر سپاهان، یکی دیگر از رقیبان خود بر سر راه قهرمانی را کنار بزند و در فاصله‌ی سه هفته مانده به پایان رقابت ها، قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کند.

پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار پنجاه و هشت امتیازی شده و در صورت توقف یا باخت استقلال که نزدیک ترین تعقیب کننده‌ی آن ها می باشد، فاصله را با آن ها به هفت یا هشت امتیاز خواهد رساند و دست نیافتنی تر می شود، هرچند در اختیار نداشتن شجاع خلیل زاده در این دیدار حساس می تواند برای سرخپوشان پایتخت مشکل ساز باشد.

پرسپولیس در سه دیدار اخیرش در لیگ هفت امتیاز کسب نموده و در دیدارهای خانگی نیز عملکرد خوبی برابر رقیبان به نمایش گذاشته است.

سپاهان که با هدایت قلعه نویی بار دیگر در این فصل در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شد، بی شک برای برد در آزادی پا به میدان می گذارد و تمام توان خود را به کار خواهد بست تا با کسب سه امتیاز حساس این دیدار فینال گونه اختلاف خود را با صدر به تنها دو امتیاز برساند و بیش از پیش به قهرمانی امیدوار گردد، آن ها اکنون با 50 امتیاز سومین تیم جدول رده بندی هستند.

طلایی پوشان اصفهانی هفته‌ی قبل با برد پرگل پنج بر دو برابر سایپا آمادگی و عزم جدی خود در راه قهرمانی را به رخ رقبا کشیدند و نشان دادند که روز جمعه پرسپولیس کار بسیار دشواری برابر آن ها دارد، به خصوص آن که شاگردان قلعه نویی برترین عملکرد هجومی لیگ را داشته و بهترین آقای گل لیگ را هم در میان خود دارند، کی روش استنلی با 14 گل.

سپاهان در سه دیدار اخیر چهار امتیاز کسب کرده و در دیدار با پرسپولیس ایران پوریان را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

این بازی علاوه بر این که جنگ دو مدعی قهرمانی می باشد، نبرد دو مهاجم این تیم، علیپور و کی روش بر سر عنوان آقای گلی و کفش طلای لیگ برتر نیز هست و همین امر می تواند به حساسیت و جذابیت این دیدار شش امتیازی بیافزاید.

ال کلاسیکوی فوتبال ایران روز جمعه، ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز