خبرگزاری کار ایران

پیش بازی ذوب آهن - الوصل؛

به دنبال 3 امتیاز برای صعود

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۰۴

شاگردان منصوریان در صورت برتری در دیدار امشب صعود خود را تا حد زیادی مسجل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان الوصل امارات است.

شاید پیش از شروع رقابت‌ها کسی فکرش را نمی‌کرد ذوب‌آهنی که فصل ناموفقی را سپری می‌کرد و ورودش به رقابت‌های آسیایی از پلی آف عبور کرده است تبدیل به موفق‌ترین نماینده ایران در رقابت‌ها شود ولی ذوبی‌ها با عملکرد خوب خود در 3 دیدار گذشته 7 امتیاز کسب کردند و کار سختی در ادامه برای صعود به دور حذفی نخواهند داشت.

ذوب آهن با 7 امتیاز صدرنشین گروه است و الزورا با 4 امتیاز نزدیک‌ترین رقیب این تیم است و النصر عربستان و الوصل امارات هرکدام با 3 امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیدار ذوب آهن مقابل الوصل در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان منصوریان هفته قبل موفق شدند در امارات این تیم را 3-1 شکست دهند و حالا که از امتیاز میزبانی بهره می‌برند انتظاری جز پیروزی از آنها نمی‌رود.

از طرفی الوصل هم با توجه به نتایجش تا اینجای کار آخرین امید برای ماندن در رقابت‌ها را در پیروزی و کسب هر 3 امتیاز این بازی می‌بیند و با انگیزه انتقام بازی رفت می‌آید تا دست پر از اصفهان خارج شود و باید دید کدام یک موفق عمل خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز