خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

الاهلی 2 - پرسپولیس یک/ پرسپولیس مغلوب هنرنمایی سوما

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۶۳

پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الاهلی موفق نشد امتیازی کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امشب در ورزشگاه آل مکتوم دوبی میهمان الاهلی عربستان بود و در شرایطی به مصاف این تیم رفت که در دور رفت موفق شد این تیم را 2 بر صفر شکست دهد. سرخپوشان در صورت برتری در این دیدار شانس خود را برای صعود به دور حذفی بالا می‌بردند ولی به 3 امتیاز بازی نرسیدند تا در ادامه کارشان گره بخورد.

 

داور: ما نینگ

کارت زرد:

کارت قرمز:

الاهلی 2 - پرسپولیس یک/ پرسپولیس مغلوب هنرنمایی سوما

ترکیب الاهلی:

محمد العویس، سعید المولد، محمد آل فتیل، سانتوس، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، نوح الموسی، سلمان الموشر، عبدالرحمن غریب، جانینی و عمر سوما

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور

الاهلی 2 - پرسپولیس یک/ پرسپولیس مغلوب هنرنمایی سوما

دقایق حساس مسابقه:

دقیقه 92 (الاهلی 2 - پرسپولیس صفر/ شجاع خلیل‌زاده): ضربه ایستگاهی اینبار برای پرسپولیس با ارسال خوب سروش رفیعی همراه بود و شجاع خلیل زاده با ضربه سر به زیبایی دروازه حریف را در آخرین دقایق باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

دقیقه 83 (الاهلی 2 - پرسپولیس صفر/ عمر سوما): خطا پشت محوطه جریمه پرسپولیس  ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب در اختیار سوما قرار داد و این بازیکن به زیبایی هرچه تمام تر دروازه بیرانوند را با یک ضربه مستقیم باز کرد.

دقیقه 72: در حالی که بازی کمی افت کرده بود سیامک نعمتی در یک حرکت غافلگیر کننده یک بازیکن را از پیش رو برداشت و از پشت محوطه جریمه شوت زیبایی زد که گلر الاهلی به سختی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 61: استارت مهدی شیری از سمت راست و دریبل مدافع حریف با پاس کات بک خوب او به علیپور همراه بود ولی مهاجم پرسپولیس یک فرصت دیگر را هم خراب کرد.

دقیقه 56: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دیوار دفاعی برخورد کرد و در برگشت سوما ضربه را به سمت چهارچوب دروازه پرسپولیس زد که با دخالت بیرانوند توپ به کرنر رفت.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با پاس زمینی برای علیپور همراه بود ولی ضربه محکم این بازیکن را گلر الاهلی به کرنر فرستاد.

دقیقه 47: پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و علیپور در یک موقعیت با یک استارت مدافعان حریف را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان الاهلی از زاویه نسبتاً بسته ضربه خود را به بیرون زد.

 

دقیقه 30: فرار عبدالرحمن غریب پشت محوطه جریمه با ورود این بازیکن به داخل محوطه همراه شد که بیرانوند در آخرین لحظه با خطا روی این بازیکن، الاهلی را صاحب موقعیت زدن پنالتی کرد.

دقیقه 29: (الاهلی یک - پرسپولیس صفر/ عمر سوما) خطای پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و عمر سوما پشت توپ قرار گرفت تا با یک ضربه محکم دور از دستان بیرانوند دروازه پرسپولیس باز شد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی از موقعیت مناسب چسبیده به خط محوطه جریمه با ضربه مهدی ترابی با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 12: ارسال از سمت راست روی دروازه الاهلی با ضربه سر علیپور به شکل پاس برای سایر بازیکنان در محوطه جریمه فرستاده شد ولی مدافعان حریف توپ را دفع کردند.

دقیقه 8: مهدی ترابی بعد از حرکت تکنیکی در محوطه جریمه و کات بک او برای نعمتی با ضربه این بازیکن و برخورد به مدافع الاهلی فرصت مناسب گلزنی را از سرخپوشان گرفت.

دقیقه 6: حمله پرسپولیس به سمت دروازه الاهلی با شوت محکم بشار رسن به سمت دروازه حریف همراه بود که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 4: ارسال از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس می‌رفت ایجاد خطر کند ولی بیرانوند با خروج به موقع خود بالاتر از عمر سوما توپ را مال خود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز