خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده: مطمئن باشید سقوط نخواهیم کرد

اول فصل نمی‌خواستیم تیم بدهیم / درباره شائبه محسن فروزان محترمانه برخورد کردم و نمی‌خواهم نبش قبر کنم

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۳۷

مالک متمول خونه به خونه مدعی است شائبه شکل گرفته در زمان حضور محسن فروزان در این تیم در آن زمان به صورت محترمانه بررسی و برطرف شده است.

قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با مس رفسنجان در هفته سی و سوم لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی سختی است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این دو بازی پایانی امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی درباره اینکه که تیمش یکی از کاندیدای سقوط به لیگ پایین‌تر است، ادامه داد: فعلا که این اتفاق نیفتاده است اما این را بگویم که ما از اول فصل نمی‌خواستیم تیم بدهیم. حتی در بازی اول خود هم یار نداشتیم و حتی مقابل ملوان هم در بازی اول شرکت نکردیم. مطمئن باشید سقوط نخواهیم کرد و برای اعاده حیثیت تلاش خواهیم کرد.

مالک خونه به خونه درباره اینکه آیا فصل آینده تیمداری خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. منتظریم تا بودجه تیم مشخص شود. بعد از ماه مبارک رمضان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حسن‌زاده در خصوص اتفاقاتی که برای فروزان دروازه‌بان سابق تیمش در تراکتورسازی افتاده گفت: اتفاقات گذشته تمام شده است و دیگر نیازی نیست نبش قبر کنیم آن‌موقع شبهاتی به وجود آمده بود که ما خیلی محترمانه با فروزان تسویه کرده و قراردادش را فسخ کردیم. الان هم نمی‌خواهم بیشتر از این در این خصوص صحبت کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز