خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن - الوصل؛ تضمین صعود یاران منصوریان در نصف جهان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۰۶

در چهارچوب رقابت های هفته‌ی چهارم لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم ذوب آهن و الوصل در فولاد شهر به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذوب آهن ایران که پس از آمدن منصوریان شرایطش بهبودی قابل توجهی پیدا کرده، از سه دیدار دور رفت 7 امتیاز کسب کرده و قاطعانه در صدر جدول گروه A قرار دارد.

شاگردان منصوریان در دیدار قبل برابر الوصل در امارات توانستند با سه گل این تیم را شکست دهند و حال در اصفهان کار سختی برای پیروزی و تثبیت صدرنشینی خود ندارند.

ذوبی ها در صورت برد در این بازی 10 امتیازی می شوند، تا حد زیادی خیالشان بابت صعود راحت می شود و حتی در صورت پیروزی الزورا برابر النصر، ذوب آهن در همین هفته‌ی چهارم صعودش به دور بعد مسجل می گردد.

به همین دلیل این بازی برای ذوب آهن که بهترین عملکرد را تا بدین جا میان سه تیم ایرانی داشته، علیرغم آسانی از حساسیت خاصی نیز برخوردار است.

الوصل امارات که روزگاری دیگو مارادونا را به عنوان سرمربی و خلعتبری را به عنوان مهاجم در تیم خود داشت، دیدار رفت را در خانه به ذوب آهن واگذار نمود و نشان داد که نمی تواند برای ذوب آهن چندان تیم مشکل سازی باشد.

زردپوشان اماراتی از سه بازی دور رفت تنها 3 امتیاز کسب کرده اند، در قعر جدول قرار دارند و بدترین عملکرد را چه از حیث دفاعی و چه از حیث هجومی در این گروه از خود به جا گذاشته اند و همین می تواند کار آن ها را برای صعود سخت و کار نماینده ی کشورمان را برای دبل کردن در پیروزی برابر الوصل و صعود به دور بعد آسان نماید.

بازی ذوب آهن و الوصل امارات روز سه شنبه، ساعت 20 در فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز