خبرگزاری کار ایران

گزارش گاردین از نژاد پرستی در انگلیس؛

کریم انصاری فرد قربانی جدید نژادپرستی در فوتبال جزیره

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۲۵

توهین یکی از هواداران ناتینگهام فارست به کریم انصاری فرد سوژه جدید نشریه گاردین انگلیس شده‎‌است.

به گزارش ایلنا، یکی از پدیده‌هایی که فوتبال انگلیس به طور جدی با آن روبرو بوده نژاد پرستی است.  نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به بررسی نژاد پرستی در این کشور پرداخته و ابعاد مختلف این موضوع را بررسی کرده‌است. 

در بخشی از این گزارش داستانی از توهین به کریم انصاری فرد از زبان یکی از هواداران این تیم نقل شده‌است. فرد مذکور در مصاحبه خود با گاردین به توهین نژادپرستانه به کریم انصاری فرد در جریان دیدار با استون ویلا اشاره کرد و گفت: "در هنگام تعویض انصاری فرد یکی از هواداران خطاب به او گفته که با وجود یک سیاه پوست در خط حمله نمی‌توان انتظار داشت تیم گل زد. "

این هوادار در ادامه با اشاره به اینکه این اتفاق باعث شگفتی او شده‌است، اشاره کرد: " خوشبختانه بقیه هواداران این فرد را همراهی نکردند. در چند سالی که برای بازی‌های ناتینگهام فارست به ورزشگاه می‌روم اولین باری بود که چنین صحنه‌ای دیدم. این موضوع را به پلیس گزارش دادم و اگر این حرکت را دوباره ببینم برخورد عملی خواهم داشت. "

کریم انصاری فرد که در نیم فصل به ناتینگهام فارست پیوسته در این فصل 10 بار برای تیمش به میدان رفته و فقط 1 بار گلزنی کرده تا عملکرد مناسبی نداشته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز