خبرگزاری کار ایران

پرتاب صندلی به زنوزی!

درگیری فیزیکی هواداران با شجاعی و دژآگه + ویدئو

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۸۰

طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از شکست مقابل پیکان درگیری بزرگی را در استادیوم رقم زدند.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی تبریز که هفته گذشته در دیدار مقابل سپیدرود رشت با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود امروز در بازی خانگی میزبان تیم فوتبال پیکان تهران بود. این مسابقه با اشتباه محمدرضا اخباری و گلزنی عیسی آل کثیر با نتیجه یک بر صفر به سود خودروسازان به پایان رسید تا تیم سرخپوش تبریز از کورس قهرمانی عقب بماند و به رتبه چهارم جای بگیرد.

پس از این مسابقه طرفداران تیم تراکتورسازی علیه بازیکنان این تیم شعار سر دادند و خواستار توضیح آنها برای ارائه نمایش عجیب در دو هفته متوالی شدند.

پس از سوت پایان بازی و زمانی که بازیکنان قصد ورود به رختکن را داشتند، یکی از طرفداران تراکتورسازی به محوطه زمین وارد می‌شود و با تصور اینکه او تصمیم به عکس یادگاری با مسعود شجاعی، کاپیتان سرخپوشان را داشته ماموران انتظامی دخالت نمی‌کنند که ناگهان این هوادار مشتی به صورت شجاعی می‌کوبد!

زمانیکه ماموران انتظامی قصد دور کردن این هوادار را داشتند اشکان دژاگه به سمت او حمله‌ور می‌شود و جواب حمله او را می‌دهد تا جو در استادیوم به شکل عجیبی علیه این تیم پیش برود.

طرفداران عصبانی تراکتورسازی در زمان خروج زنوزی، مالک باشگاه نیز با شعارها و پرتاب صندلی او را بدرقه کردند تا دومین شکست پیاپی برای این تیم با حواشی بزرگی همراه باشد.

تداوم این روند و حواشی می‌تواند در شرایطی که آنها چهار هفته دیگر برای رقابت در صدر پیش رو دارند، با ناکامی بزرگی برای تی تی ها و پرشورها همراه باشد و باید دید آنها توانایی خروج از این بحران را دارند یا خیر.

حجم ویدیو: ۴.۹۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز