خبرگزاری کار ایران

در مراسم گلریزان در مجموعه ایران‌مال

حمیدرضا عارف: بالغ بر 25 میلیارد کمک برای سیل‌زدگان جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۳۲

رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک در خصوص گلریزان انجام شده به سود سیل‌زدگان در مجموعه ایران‌مال توضیحاتی ارائه داد.

حمیدرضا عارف در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری مراسم گلریزان در مجموعه ایران‌مال برای کمک به سیل‌زدگان ایران که با حضور ستاره‌های دنیای هنر و ورزش همراه بود، اظهار داشت: کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک که بر اساس رسالت مشاوره‌ای خود باید از پتانسیل ورزش برای گسترش صلح و اقدامات عام‌المنفعه استفاده کند با همکاری نهاد‌های ذیربط این برنامه را ترتیب دادیم که خوشبختانه با استقبال هم روبرو شد.

وی افزود: سازمان ملل روز 17 فروردین را "روز ورزش برای صلح و توسعه" نام‌گذاری کرد ولی سال‌ها پیش از این نام‌گذاری جهان پهلوان تختی حدود 60 سال قبل در زلزله بوئین زهرا دست به کار شد و با استفاده از پتانسیل محبوبیت و مقبولیت اسطوره‌های ورزشی ما توانست کمک قابل توجهی از مردم جمع آوری کرده و بخشی از آسیب مالی وارد شده به مردم زلزله‌زده را جبران کند و باید بگویم ما سال‌ها پیش از سازمان ملل چنین کاری را انجام می‌دادیم و به نوعی سابقه خوبی در این زمینه داریم.

رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: ما این مراسم را که همزمان شده بود با اکران فیلم جهان پهلوان تختی به یاد ایشان و با نمایش این فیلم اجرا کردیم و با توجه به حادثه سیلی که در ابتدای سال برای هموطنان‌مان در برخی از نقاط ایجاد شده با همکاری دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تصمیم گرفتیم عواید این برنامه را به این عزیزان اختصاص دهیم. با توجه به اکران رایگان این فیلم بازهم مردم ما با همت عالی و با اراده خودشان مبالغی بیشتر از پول بلیت فیلم اهدا کردند و به حساب حلال اهمر واریز شد.

عارف ادامه داد: از چهره‌های برجسته هنری و ورزشی ما از جمله بهداد سلیمی، حمید سوریان، عباس جدیدی، حمید هیراد، بهنام بانی و... که عذرخواهی می‌کنم نمی‌توانم نام تمام آنها را بیاورد در این مراسم حاضر شدند و کمک کردند. بخشی از کسبه مجموعه ایران‌مال که میزبان مراسم بودند و عزیزان ما در سایر نقاط تهران هم کمک کردند و طبق آخرین اطلاعات من مبلغی بالغ بر 25 میلیارد ریال جمع‌آوری شد که فکر می‌کنم افزایش هم پیدا کند.

وی در مورد واریز کمک‌ها به حساب مستقیم حلال اهمر گفت: ما برای متمرکز شدن واریزی‌ها تصمیم گرفتیم شماره حساب مستقیم حلال اهمر را معرفی کنیم و از مردم هم خواهشمندیم اعتماد کنند و کمک‌های خود را به حساب حلال اهمر واریز کنند و خبر خوبی که شنیدم اختصاص شماره حساب 999 برای این کار است و عزیزان ما در حلال اهمر بهتر می‌توانند این کمک‌ها را مدیریت کرده و اولویت بندی کنند و به دست نیازمندان آسیب دیده برسانند.

عارف در پایان گفت: ما برنامه‌های دیگری هم در پیش داریم که آن را اعلام خواهیم کرد و نمونه آن جشنواره عکس و فیلم کوتاه است و اطلاعات آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز