خبرگزاری کار ایران

شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا؛

مائوریتسیو ساری گزینه جدید هدایت گرگ‌های ایتالیا / سنگ بزرگ بارمتوئو پیش پای مشتریان کوتینیو

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۱۹

خروج کوتینیو از بارسلونا، انتقال هازارد به رئال مادرید و سرمربی آینده آ اس رم جدیدترین اخبار نقل و انتقالاتی امروز فوتبال اروپا است.

به گزارش ایلنا، شایعات نقل و انتقالات تابستانی اروپا خیلی زودتر از پایان فصل داغ شده‌ است. مهم‌ترین خبرهای نقل و انتقالاتی امروز فوتبال اروپا را به نقل از نشریه‌های معتبر اروپایی به شرح زیر است:

مائوریتسیو ساری و آنتونیو کونته دو سرمربی که سابقه هدایت چلسی را در کارنامه دارند دو گزینه اصلی برای قرار گرفتن روی نیمکت آ اس رم در فصل آینده هستند. (کوریلا دِلا اسپورت)

چلسی در آستانه از دست دادن وینگر بلژیکی خود است. مدیران این باشگاه قصد دارند نیکولاس پپه هافبک ساحل عاجی لیل را جایگزین ادن هازارد کنند. (میرور)

بارمتئو رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی مجوز جدایی فیلیپه کوتینیو را از بارسلونا صادر می‌کند که مبلغ جدایی این بازیکن یعنی 355 میلیون یورو پرداخت شود. منچستر یونایتد و چلسی از مشتریان این بازیکن هستند. (فوتبال 365)

منچستر سیتی و پاریسن ژرمن برای به خدمت گرفت ژولیان ویگل هافبک 23 ساله دورتمند با هم رقابت خواهند کرد. (سان)

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در جواب درخواست رئال مادرید برای به خدمت گرفتن سادیو مانه خواستار انتقال وینیسیوس جونیور مهاجم 18 ساله رئال به آنفیلد شده‌است. (مترو)

آرسنال علاقه شدیدی به جذب ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا دارد اما رقابت سختی با منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن خواهد داشت. (توتو مِرتاکو)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز