خبرگزاری کار ایران

علی قلی‌زاده؛ فصلی میان رویا و سرخوردگی‌

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۱۵

علی قلی‌زاده از همان آغاز فصل با فوتبال و تکنیکش نشان داد که حتی بالاتر از سطح فنی ژوپیلر لیگ بلژیک است.

به گزارش ایلنا، سایت Walfoot بلژیک در گزارشی با عنوان «علی قلی‌زاده؛ فصلی میان رویا و سرخوردگی‌» نوشت: فصل برای علی قلی‌زاده پس از مصدومیتش به پایان رسید. در حالی که می‌توانست یکی از بهترین‌های این فصل ژوپیلر لیگ بلژیک باشد اما باید آماده بازگشت در فصل آینده باشد.

 زمانی که علی قلی‌زاده به شارلروا آمد شاید یک غریبه سرگردان در فوتبال اروپا به نظر می‌رسید اما مهدی بیات (مدیر ایرانی شارلروا) اطمینان داشت که او دارای سطح فنی لازم برای درخشش در این تیم و ادامه‌دهنده مسیر کاوه رضایی است.

در ادامه این گزارش آمده است: علی قلی‌زاده از همان آغاز فصل با فوتبال و تکنیکش نشان داد که حتی بالاتر از سطح فنی ژوپیلر لیگ بلژیک است، البته این بازیکن ایرانی برخی از بازی‌های ابتدای فصل را به خاطر عدم تاکتیک‌پذیری و شرکت ‌نکردن در کارهای دفاعی از منظر فلیسه مازو، سرمربی شارلروا از دست داد.

بدین‌خاطر طعم نیمکت‌نشینی را چشید و پس از بازگشت به ترکیب اصلی شارلروا توانمندی‌های فنی خود را به نمایش گذاشت و عامل چندین پیروزی بود.

زمانی که شارلروا می‌توانست با کسب چند پیروزی دیگر به بازی‌های گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک صعود کند بدشانسی گریبان علی قلی‌زاده را گرفت و مصدوم شد.

 دوری او چند ماهی طول کشید و اکنون نیز خبر می‌رسد که شارلروا باید فصل را بدون علی قلی‌زاده به پایان برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز