خبرگزاری کار ایران

ادعای یورگن کلوپ؛

پرونده سُر خوردن جرارد برابر چلسی بسته شد!

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۸۲

مربی آلمانی معتقد است لیورپول توانست با پیروزی مقابل چلسی، خاطره لغزش استیون جرارد را پاک کند.

به گزارش ایلنا، ضربه سر سادیو مانه و شوت تماشایی محمد صلاح باعث پیروزی لیورپول برابر چلسی شد. چلسی امیدوار بود مانند سال 2014 بتواند در آنفیلد پیروز شود. در آن بازی، دمبا روی سر خوردن جرارد توپ را گرفت و آن را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم بازی اخیر دو تیم، اندی رابرتسون به‌شکل مشابهی سر خورد اما چلسی نتوانست موقعیت به‌دست‌آمده را به گل تبدیل کند. کلوپ گفت این نشان می‌دهد ماجرای جرارد تمام شده است: «در حال حاضر می‌توانیم سرانجام پرونده سر خوردن را ببندیم. رابو سر خورد و هیچ اتفاقی نیفتاد، پس این موضوع به لیورپول ربطی ندارد. تمام شد و رفت. من بابت کاری که پسران انجام دادند افتخار می‌کنم. من به‌شدت عاشق این جو ورزشگاه بودم. کاری که مردم انجام دادند فوق‌العاده بود. شما می‌توانستید این را حس کنید، همه روی نوک پاهای‌شان ایستاده بودند، پس بیایید این کار را هفت‌بار دیگر انجام دهیم و ببینیم به کجا می‌رسیم.»

سه روز پیش ویدئویی از طرفداران چلسی منتشر شد که شعارهای تحقیرآمیزی علیه صلاح سر می‌دادند. او اما با یک شوت پای چپ پاسخ آنها را داد و دروازه تیم سابقش را باز کرد.

کلوپ درباره گل صلاح گفت: «این گل من را نابود کرد. من واقعا خوشحال بودم. گل را از نمایی عالی دیدم. شاید نخستین فردی که دید توپ دارد گل می‌شود من بودم. ضربه او واقعا، واقعا فوق‌العاده بود. من نمی‌خواهم گل او را زیر سوال ببرم اما گل اول هم به همان میزان عالی بود. آن گل من را یاد برد 4 بر 3 مقابل بوروسیادورتموند انداخت. تنها جوردن هندرسون به‌جای جیمز میلنر بود و سادیو به‌جای دژان لوورن، اما آنجا هم سانتری عالی انجام شد و کار تیمی روی این سانتر عالی بود. عملکرد تیم واقعا خوب بود اما برای اینکه قهرمان شویم باید گل بزنیم و البته گل هم زدیم.»

لیورپول دو امتیاز بیشتر از منچسترسیتی کسب کرده اما مردان پپ گواردیولا یک بازی کمتر دارند. کلوپ می‌داند سرنوشت قهرمانی در دستان لیورپول نیست اما نمی‌خواهد روی سیتی تمرکز کند: «بزرگ‌ترین چالش برای ما این است که چطور با دنیای بیرون برخورد داشته باشیم. شما خبرنگاران و بقیه مردم طور دیگری فکر می‌کنید. سیتی مقابل پالاس پیروز شد. آیا این برای ما مساله‌ای است؟ اگر به فکر آنها باشیم بله اما اگر به فکر آنها نباشیم نه. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

اگر برای مثال سیتی ببازد و ما پنج دقیقه قبل از بازی‌مان این را متوجه شویم و یکی بگوید سیتی باخت، این به ما کمکی نخواهد کرد. در این حالت تمرکزمان را از دست می‌دهیم. چیزی که ما می‌خواهیم این است که تا جای ممکن امتیاز به‌دست بیاوریم. ما 85 امتیاز داریم و با 12 امتیاز دیگر به 97 می‌رسیم، پس تلاش‌مان را انجام دهیم. اگر این امتیازات کافی بود که عالی است، اگر نبود هم که نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز