خبرگزاری کار ایران

بازگشت سولشر به نیوکمپ؛ خاطرات 1991 زنده می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۸۰

اوله‌گونار سولشر برای بازی برگشت به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به نوکمپ برمی‌گردد اما جایی برای نوستالژی نیست.

به گزارش ایلنا،  پرداختن به فینال 1999 و گل او به بایرن‌مونیخ بی‌فایده است غیر از آنکه خاطره بزرگ‌ترین دستاورد منچستریونایتد را زنده می‌کند و هیچ دلیلی وجود ندارد که مربی نروژی بخواهد از سه‌گانه تاریخی یونایتد برای بازیکنانش حرف بزند.

سولشر می‌گوید: «نه، حرفی نمی‌زنم چون آن بازی مقابل بایرن‌مونیخ و فینال بود و همه چیزش فرق داشت. ما از بازی در زمین پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس استفاده می‌کنیم. ما تیم‌های خوبی را در خانه‌شان شکست داده‌ایم و برابر بازیکنان بزرگی قرار گرفته‌ایم. کاری که برابر پاری‌سن‌ژرمن کردیم خودباوری عظیمی برای همه ایجاد می‌کند چون شاید بهترین تجربه در طول سال‌ها باشد. بازیکنان شاید به یک معجزه بزرگ دیگر در نوکمپ فکر می‌کنند.»

او ادامه داد: «ما بازیکنان هجومی لازم برای تهدید دروازه بارسا را داریم. به کیفیت این بازیکنان -مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال، روملو لوکاکو و پل پوگبا- نگاه کنید.»

سولشر ترجیح می‌دهد تیمش برای جبران شکست خانگی یک بر صفر مقابل بارسا روی پیروزی در پاریس و تورین تمرکز کند تا مقایسه با تیم سر الکس فرگوسن. یونایتد 20 سال پیش در حالی به نوکمپ رفت که قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را به‌دست آورده بود اما دیروز در حالی به اسپانیا پرواز کرد که در آستانه حذف از اروپا است، از جام حذفی انگلیس کنار رفته و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت سختی با تاتنهام، چلسی و آرسنال دارد. در شش بازی قبلی‌اش در لیگ تنها دو برد برابر واتفورد و وستهم داشته که هر دو با خوش‌شانسی زیاد همراه بوده. آن طرف صدرنشین دست‌نیافتنی لالیگا توانست به لیونل مسی برابر اوئسکا استراحت دهد و بدون پنج بازیکن اصلی دیگر خود مساوی کند، اما سولشر تنها به اسکات مک تامینای و ویکتور لیندلوف استراحت داد و مارکوس رشفورد هم 55 دقیقه روی نیمکت بود.

نمانیا ماتیچ هم بعد از اینکه سه بازی اخیر تیم را به‌دلیل بیماری از دست داد، تیم را همراهی کرد اما این تغییری در برنامه سولشر ایجاد نمی‌کند: «دردسر زیادی برای این بازی ندارم، به چند نفر استراحت دادم تا برای سه‌شنبه آماده باشند. ما برنامه بازی معقول و مقبولی داریم که امیدوارم همینطور بماند. ما در بازی رفت، گاهی بارسلونا را سراسیمه کردیم، بله آنها اواخر بازی کنترل مسابقه را در دست داشتند و مالکیت توپ با آنها بود اما هرگز ما را در زمین خودمان به دردسر نینداختند.»

الکسیس سانچس هم با تیم به اسپانیا رفته اما آندر اررا خیلی بعید است به بازی برسد. لوک شاو محروم است اما اشلی یانگ بعد از آنکه مقابل وستهم محروم بود، با تمام توان در این بازی حضور دارد.

منبع: دیلی‌میل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز