خبرگزاری کار ایران

نمایش ضعیفی که پشت اخراج فروزان مسکوت ماند؛

چرا اشتباهات مرگبار طیبی مقابل سپیدرود دیده نشد؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۴۹

مدافع با تجربه تراکتورسازی هم مثل سنگربان این تیم روز بدی را مقابل سپیدرود پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا،‌اشتباه‌های عجیب محسن فروزان مقابل سپیدرود و اخراج او از تراکتورسازی، یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران در یکی دو روز گذشته بوده. دروازه‌بانی که حدود 600 دقیقه دروازه تراکتورسازی را بسته نگه داشته بود، به دلیل دو اشتباه مرگبار از تراکتورسازی اخراج شد تا موقعیت برای بازگشت محمدرضا اخباری به دروازه این تیم پرطرفدار فراهم شود.

 در اینکه محسن فروزان یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های عمر فوتبال خود را پشت سر گذاشت هیچ شکی نیست. او در روزهایی این اشتباه‌های عجیب را مرتکب شد که تراکتورسازی در کورس قهرمانی قرار دارد.  شاید اگر شرایط تراکتورسازی در لیگ برتر عادی بود و این تیم در میانه‌های جدول حضور داشت و یا او جانشینی در قواره‌های اخباری نداشت، عملکرد ضعیفش اینقدر به چشم نمی‌آمد. محسن فروزان با این عملکرد دلیل اصلی شکست تراکتورسازی در رشت و مقابل سپیدرود بود اما با تماشای بازی می‌توان بازیکنان دیگری را هم مقصر دانست.

به‌عنوان نمونه بازیکنی چون محمد طیبی که روی گل‌های دوم و سوم سپیدرود، نقش ویژه‌ای داشت و مقابل بازیکنان حریف مبتدیانه ظاهر شد. اگر بعد از این بازی حکم اخراج مقابل محسن فروزان قرار گرفته، محمد طیبی هم می‌تواند توسط مسوولان این باشگاه جریمه شود.

مدافعی که فصل موفقی را پشت سر گذاشته اما اشتباه‌های او برابر سپیدرود، پشت عملکرد ضعیف فروزان پنهان ماند تا کسی درباره آنها صحبت نکند و انتقادی انجام ندهد. حتی هواداران تراکتورسازی که محسن فروزان را به سیبل انتقادهای خود تبدیل کرده‌‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز