خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس طلسم اکبریان را شکست

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۹۵

پرسپولیس موفق شد در اتفاقی نادر، بازی خود با قضاوت اکبریان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته در دیدار مقابل سایپا در حالی با نتیجه 3-2 به برتری رسید که این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان با برتری سرخپوشان همراه بود.

اکبریان پیش از این در کل ادوار لیگ برتر، 15 بار برای قرمزها سوت زده بود و کلا داور خوش‌یمنی برای آنها نبوده است.

پرسپولیس در این 15 بازی 5 بار برنده شده، در 6 بازی شکست خورده و 4 بازی‌اش هم با تساوی به پایان رسیده است. اکبریان این فصل تنها یک بار برای پرسپولیس سوت زده که به تساوی بدون گل این تیم با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد.

اکبریان در شهرآورد 89 هم داور پشت دروازه بود که تأکید داشت خطای کامیابی‌نیا پنالتی نبوده و پرسپولیسی‌ها بعد از بازی به ادعای او استناد کرده و گفتند تصمیم اشکان خورشیدی درست نبوده است.

هواداران پرسپولیس در گذشته بار‌ها علیه او شعار داده و از سوت‌هایش گلایه داشتند. جالب است بدانید آذرماه سال گذشته هم باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون رسماً از این داور شکایت کرده بود.

سایپا با وجود پیروزی 3 بر یک مقابل صنعت‌نفت در آبادان در جام حذفی از داوری اکبریان گلایه داشت و علی دایی معتقد بود این داور دو پنالتی برای تیمش نگرفته است.

با وجود اینکه به نظر می‌رسید اکبریان داور خوش یمنی برای سرخپوشان نیست ولی در دیدار روز گذشته به نوعی طلسم شکسته شد و شاگردان برانکو توانستند با قضاوت او به برتری برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز