خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: از خستگی جانی در بدن نداریم / پنج فینال دیگر باقی مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۵۳

بازیکن پرسپولیس گفت: شما دیدید سپیدرود تراکتورسازی را برد و سایپا هم امروز مقابل ما خیلی مستحکم بازی کردم اما ما می‌خواهیم روند مثبت‌مان ادامه داشته باشد و برای قهرمانی می‌جنگیم.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت:‌ اول این برد را به هواداران تبریک می‌گویم اما به خدا خسته‌ایم و جانی در بدن نداریم و مدام در حال بازی و رفت‌وآمد هستیم باید با اتوبوس راهی اصفهان شویم دست هواداران هم درد نکند که ما را حمایت کردند و خوشحالم که پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه جعفر کاشانی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه برانکو مصاحبه کرده است، گفت: این مسائل در حیطه وظایف من نیست که جواب بدهم اما ایشان صحبت‌هایش را تکذیب کرده است.

وی در مورد بازی با ذوب‌آهن گفت: همه تیم‌ها سخت هستند شما دیدید سپیدرود تراکتورسازی را برد و سایپا هم امروز مقابل ما خیلی مستحکم بازی کردم اما ما می‌خواهیم روند مثبت‌مان ادامه داشته باشد و برای قهرمانی می‌جنگیم.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چند درصد احتمال دارید قهرمانی شوید، گفت: درصدی نیست پنج فینال دیگر داریم که باید آنها را ببریم و قهرمان شویم تا مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز