خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌های لژیونرها؛

رویارویی رامین و طارمی در لیگ قطر / جهانبخش در اندیشه ثبت اولین گل

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۶۱

تقابل رامین رضائیان و مهدی طارمی در بازی امروز دو تیم الشحانیه و الغرافه جذابیت خاصی برای هواداران فوتبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، امروز رقابت‌های جذابی در اروپا و آسیا برگزار می‌شود. لژیونرهای فوتبال کشورمان در لیگ ستارگان قطر و چمپیونشیپ انگلیس امروز برای تیم‌های خود به میدان خواهند رفت. برنامه دیدارهای امروز لژیونرهای ایرانی به شرح زیر است:

لیگ ستارگان قطر

العربی الدوحیل ساعت 19:50

مرتضی پور علی گنجی  و یارانش امروز بازی سختی را در پیش دارند و باید به مصاف تیم قدرتمند الدوحیل بروند. العربی در رده ششم جدول لیگ قطر قرار دارد و برد یا باخت در این بازی اهمیت چندانی برای آن‌ها ندارد.

الشحانیه - الفرافه ساعت 19:50

اگرچه ممکن است این بازی برای قطری‌ها جذابیت چندانی نداشته باشد اما برای فوتبال‌دوستان ایرانی فوق‌العاده مهم خواهد بود. رویارویی مهدی طارمی و رامین رضائیان که با انتقال به ترکیه حسابی حاشیه‌ساز شده بودند جذابیت خاصی خواهد داشت. 

الاهلی - الخور ساعت 22:00 

الاهلی با 35 امتیاز در رتبه پنجم لیگ ستارگان قرار دارد و با تیم سوم جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد. برد در این بازی می‌تواند راه را برای صعود این تیم به لیگ قهرمانان باز کند. طرفداران این تیم روی درخشش امید ابراهیمی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. 

لیگ جزیره 

برایتون - بورنموث ساعت 18:30 

انتقال علیرضا جهانبخش به لیگ جزیره بعد از مدت‌ها فوتبال ایران را صاحب یک لژیونر در لیگ‌های معتبر اروپایی کرد. اگرچه جهانبخش در این فصل عملکرد چندان درخشانی نداشته اما هفته‌های اخیر حضور ثابتی در ترکیب تیمش داشته تا امید به درخشش او افزایش پیدا کند. 

چمپیونشیپ انگلیس 

ناتینگهام فارست - بلکبرن ساعت 18:30 

کریم انصاری فرد که در مقطعی از فصل حتی شایعه جدایی او از تیم انگلیسی به گوش می‌رسید حالا چند هفته‌ای است که عملکرد نسبتا مناسبی داشته و حتی موفق به گلزنی برای تیمش هم شده‌است. درخشش او در بازی امروز می‌تواند باعث تثبیت جایگاهش در ترکیب ناتینگهام فارست شود. 

لیگ روسیه 

احمت گروژنی - لوکوموتیو موسکو ساعت 21:00

میلاد محمدی و یارانش امروز بازی سختی را برابر تیم بالای جدولی لوکوموتیو مسکو خواهند داشت. اگرچه نتیجه این بازی برای این تیم اهمیت چندانی ندارد اما درخشش میلاد محمدی در این بازی می‌تواند باعث شود به تیم‌های بزرگتر منتقل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز