خبرگزاری کار ایران

امید ماهی‌ها به دستان صادقی؛

سیل بند سپیدرود جلوی تراکتور

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۵۲

سنگربان سپیدرود رشت بدون شک امروز بازی حساسی را برابر تراکتورسازی تبریز تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در حالی که سپیدرود و سپاهان در مصافی حساس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم می روند این بازی برای دو تیم سرشار از انگیزه هاست؛ یکی برای قهرمانی می جنگد دیگری برای بقا در لیگ برتر.

یکی از بازیکنانی که در این دیدار می‌تواند تاثیر گذار باشد دروازه بان سپیدرود است، ایمان صادقی که سابقه حضور در پرسپولیس را داشته انگیزه زیادی برای نمایش دادن توانایی خود برابر تراکتورسازان دارد. از روی دیگر اگر قرار باشد سپیدرود سقوط کند با ارائه نمایشی زیبا در این بازی که  توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده در فصل بعد امکان پیدا کردن تیم لیگ برتری  برای او بیشتر است.

هر چند تراکتورسازی از مهاجمان خوبی برخوردار است اما بازی روی چمن مصنوعی شرایط متفاوتی دارد به طوری که توجه لیکنز را در نشست خبری به خود جذب کرد و اینکه شاگردان تراکتور از آب و هوایی کوهستانی به کنار دریا آمده اند که همه این موارد کار شاگردان لیکنز را سخت خواهد کرد.

از طرفی دیگر سپیدرود یکی از تیم های ریشه ای و قدیمی لیگ برتر است که از حمایت پرتعداد هوادران خود برخوردار هست به ویژه حالا که هر امتیازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد. باخت فصل قبل تراکتورسازی در شهر رشت، امیدی دیگری برای شاگردان دست نشان است که شکست کهکشانی های ایران غیر ممکن نیست. البته نباید قراموش کرد که خط آتش تراکتور با سی و هفت گل زده بهترین خط حمله لیگ است اگر سپیدرود از سیل بندهای مناسبی استفاده نکند در این بازی با شسکت سنگینی روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز