خبرگزاری کار ایران

فرصت بی نظیر آرمان گهر برای قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۴۲

با توجه به تساوی شاگردان روانخواه آرمان گهر شانس قهرمانی وصعود به لیگ دسته یک را دارد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با شکست 1 بر 0 نفت امیدیه و باتوجه به تساوی پاس همدان و نیروی زمینی، با کسب 41 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دو رقیب مدعی، معادلات قهرمانی در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال را با شگفتی مواجه کرده است.

از سری مسابقات هفته 25 گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 16/15 به صورت همزمان شش مسابقه برگزار و با تساوی تیم های مدعی پاس همدان و نیروی زمینی و پیروزی آرمان گهر سیرجان به پایان رسید.

در مهمترین و حساس ترین دیدار این رقابت ها تیم های نیروی زمینی 42 امتیازی و پاس همدان 39 امتیازی در ورزشگاه شهدای غدیر تهران در شرایطی به مصاف هم رفتند که تیم نیروی زمینی باتوجه به فرصت میزبانی، از بهترین بخت برای پیروزی و قهرمانی در این گروه برخوردار بود.

شاگردان امید روانخواه در نیروی زمینی در این مسابقه حساس و مهیج که حکم دیدار فینال گروه ب لیگ دسته دوم را داشت در ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد ولی در پی حملات متعدد تیم پاس نتوانست از دروازه خود محافظت کند تا با تیزچنگی بازیکنان پاس همدان شاهد باز شدن دروازه خود باشد. در نهایت نیز تلاش دو تیم تا پایان این مسابقه بدون نتیجه باقی ماند تا با تساوی این دو تیم بهترین شانس برای قهرمانی در گروه ب به تیم آرمان گهر برسد.

شاگردان قاسم شهبا در تیم آرمان گهر با 38 امتیاز نیز در شرایطی در ورزشگاه شهدای نفت، مهمان تیم میانه جدولی نفت امیدیه 28 امتیازی بودند که راهی جز پیروزی و ماندن در کورس صعود به دسته بالاتر برای آن ها وجود نداشت. 

بازیکنان آرمان گهر که تا همین هفته های اخیر با 7 امتیاز بیشتر از سایر رقبا به عنوان مدعی بلامنازع این گروه بودند به یکباره اواخر سال گذشته دچار افت شدند و امروز برای صعود باید منتظر نتیجه دیدار پاس همدان و نیروی زمینی می ماندند.

بازی دو تیم از ساعت 16/15 در ورزشگاه شهدای نفت و به میزبانی نفت امیدیه آغاز و شاگردان شهبا موفق شدند در همان نیمه اول اولین توپ را وارد دروازه حریف خود کنند و تا پایان نیز با چنگ و دندان از همین یک گل خود محافظت کنند. 

بدین ترتیب آرمان گهر با توجه به تساوی دو تیم مدعی پاس همدان و نیروی زمینی و باتوجه به پیروزی بر حریف خود به جایگاه دوم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.

هم اکنون تیم نیروی زمینی با 43 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آرمان گهر و پاس همدان صدرنشین رقابت های این گروه است و تیم های آرمان گهر با 41 امتیاز و پاس همدان با 40 امتیاز در جایگاه دوم و سوم این گروه قرار دارند.

در هفته پایانی این رقابت ها و طبق برنامه تیم های آرمان گهر سیرجان از تیم پرسپولیس گناوه در شهرستان سیرجان میزبانی خواهد کرد و باتوجه به امتیاز میزبانی این فرصت را در اختیار دارد تا با شکست حریف خود و قهرمان در گروه ب به صورت مستقیم به لیگ دسته یک فوتبال صعود کند.

همچنین تیم پاس همدان نیز در همدان از تیم مس شهربابک میزبانی خواهد کرد. 

نکته جالب هفته پایانی رقابت های این گروه به رقبای این دو تیم مدعی بر می گردد جایی که هر دو تیم مس شهربابک و پرسپولیس گناوه در انتهای جدول این گروه برای بقا در لیگ دسته دوم در حال جنگ هستند.

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 13 تیمی دنبال می شود که در پایان، تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود می کنند. 

هم اکنون در گروه الف تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری با قهرمانی در گروه به لیگ دسته یک صعود کرده است و تیم داماش گیلان در پلی آف حضور خواهد داشت.

عباس قشمی میمند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز