خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: تیمی که الهلال را می‌‌برد تیم خوبی است/ شانس یک مقدار با ما همراه نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۹۹

سرمربی سپاهان در خصوص تقابل با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: امیدوارم این دغدغه‌ها و مکشلات مردم حل شود. جا دارد از همه عزیزان و مردم کشوزمان تشکر کنم که کمک زیادی کردند. مردم اصفهان دو سه مسئله را همیشه پیش قدم بودند و دیدم که چطور در این مسائل کمک می کنند. 

وی در مورد بازی گفت: فکر می‌کنم 20 سال است که مربی هستم و حرفی که می‌زنم از ته دلم است. یکی از تیم‌های خوبی که در این چند سال کار می کنم، همین تیم است و وقتی لب خط هستم می‌بینم که بچه ها چگونه ایثار می‌کنند و با غیرت می‌دوند. بچه ها واقعا تلاش می‌کنند. در ایجاد موقعیت یکی از بهترین تیم‌ها هستیم و شاید شانس یک مقدار با ما همراه نیست، اما فیلم بازی را که می‌بینم، مشخص می‌شود که با چه کیفیتی بازی می‌کنیم.

قلعه‌نویی در این نشست گفت: به نمایندگان فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم که بردهای خوبی را کسب کردند و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند. 

سرمربی سپاهان عنوان کرد: انسان به امید زنده است ما بازی به بازی جلو می‌رویم، ما نسبت به 3 تیم 40 درصد هزینه کردیم و یک تیم هم هزینه‌اش بیشتر از ما است. در حال حاضر بحث این است که سپاهان فوتبال بازی می‌کند و ما به همه چیز امیدواریم.

وی در مورد محمد ابراهیمی گفت: به هر حال هر خریدی که می‌کنیم که نباید بازی کند. محمد ابراهیمی بازیکن بسیار با کیفیتی است او در اردوی ترکیه مصدوم شد و کم کم بازمی‌گردد. 

قلعه‌نویی با اشاره به شرایط استقلال گفت: با حریف قدرتمندی بازی داریم. تیمی که الهلال را می‌‌برد تیم خوبی است. استقلال همیشه استقلال است و سپاهان هم همینطور. امیدوارم فردا بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم. ما برای ماندن در کورس قهرمانی دنبال سه امتیاز هستیم. در نیم فصل دوم هر بازی حکم فینال دارد. 

وی ادامه داد: ما استقلال را آنالیز کردیم و می‌دانیم 50 متر رو به جلو آنها خطرناک است و هدفمان این است که ارتباط خط هافبک و فوروارد این تیم را قطع کنیم. 

سرمربی سپاهان با اشاره به هواداران ا ین تیم گفت: هوادار و مردم همیشه از ما جلو است. درخواستم این است که تیم خود را همانند بازی‌های گذشته در این مسابقه هم تنها نگذارند. دو مساله را باید الگو قرار دهیم ابتدا احترام به حریف و دوم تشویق تیم خود. قبلا که در سپاهان بودم دو فصل میزبان نمونه شدیم. البته برخی حرکات هم صورت می‌گیرد که ارتباطی به تماشاگر سپاهانی ندارد. هوادار واقعی سپاهان منش پهلوانی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز