خبرگزاری کار ایران

سخنگوی باشگاه پدیده: قرارداد چوچو در هیات فوتبال ثبت شد/ هنوز وضعیت صدور ITC مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۶۸

سخنگوی باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: ثبت قرارداد کارلوس آلبرتو چاواریا چوچو امشب در هیات فوتبال خراسان رضوی انجام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو خراسان رضوی، جواد طاری بخش در خصوص آخرین وضعیت بازیکن نیکاراگوئه‌ای این تیم اظهار کرد: پس از رایزنی‌های صورت‌گرفته و با کمک و همراهی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، خوشبختانه روند ثبت قرارداد چوچو امشب چهارشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه در هیات فوتبال خراسان رضوی به انجام رسید.

وی با اشاره به کمک‌های هیات فوتبال خراسان رضوی به باشگاه پدیده شهرخودرو به ویژه در زمان نقل و انتقال مالکیت این باشگاه گفت: برادران به عنوان متولی فوتبال خراسان، همواره حمایت ویژه‌ای از تیم ما داشته‌است و در خصوص قرارداد چاواریا نیز بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، قرارداد این بازیکن در هیات فوتبال خراسان رضوی به ثبت رسید.

طاری‌بخش ادامه داد: البته این بدین معنا نیست که کارت بازی چوچو به بازی با نفت مسجدسلیمان می‌رسد، چرا که ما زمان زیادی را از دست داده‌ایم و پس از ثبت قرارداد، مرحله بعدی، صدور کارت itc این بازیکن است که این کار باید فردا پنجشنبه صورت پذیرد. 

سخنگوی باشگاه پدیده شهرخودرو افزود: با توجه به اینکه پروسه صدور itc زمان‌بر است و ثبت قرارداد چوچو با تاخیر روبه‌رو شد، ممکن است کارت بازی این بازیکن برای بازی روز جمعه مقابل نفت مسجدسلیمان اماده نشود.

طاری بخش تصریح کرد: با تلاش‌های حمیداوی از روزی که مالکیت باشگاه را برعهده گرفته و به عنوان ناجی حضور پیدا کرده است، خوشبختانه شرایط خوبی بر پدیده شهرخودرو حاکم شده و به همین خاطر با تایید یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم، این بازیکن خارجی جذب شده‌است.بازی نکردن این بازیکن موجب ضرر و زیان باشگاه است، زیرا برای حضور وی هزینه شده و این شرایط برای ما چندان قابل هضم نیست. 

با هر بار بازی نکردن چوچو به واسطه عدم ثبت به موقع قرارداد، ما خسارت‌های زیاد مالی، شخصیتی و فنی خواهیم‌داد و از همه مهمتر شرایط خاص ما برای کسب سهمیه نیز به خطر خواهدافتاد.

وی اظهار کرد: به هر حال، هیات فوتبال خراسان رضوی تلاش خود را امشب انجام داد و قرارداد ثبت شد، اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم صدور کارت itc این بازیکن چقدر زمان می‌برد و آیا در این فاصله کوتاه، امکان رسیدن چوچو به بازی با نفت مسجدسلیمان هست یا نه؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز