خبرگزاری کار ایران

شفر: در هیات مدیره استقلال پنج جنتلمن حضور دارند/ در دربی اتفاقی افتاد که قلب همه ما شکست

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۸۸

سرمربی استقلال در خصوص شرایط تیمش و جلسه با هیات مدیره صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص برگزاری جلسه با اعضای هیات مدیره گفت: ابتدا عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه در راه جلسه فنی بعدی هستم و فرصت ندارم در رابطه با همه مسائل به طور جزیی صحبت کنم اما زمانی که به تهران برگشتیم در رابطه با سایر مسائل و شرایط فعلی و برنامه‌های فصل آینده صحبت خواهم کرد. اما باید از اعضای فوق العاده هیات مدیره مان تشکر کنم، پنج جنتلمن آقایان فتحی، خلیل زاده، سعادتمند، منزوی و ماجدی که هرکدام در زمینه های مختلفی با تجربه و با دانش هستند. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از لحاظ شخصیتی، توانایی و کارآمدی بسیار قوی هستند و می‌توانند در مسئولیت‌های مهم اثرگذار باشند.

وی افزود: من از مدت‌ها قبل خواهان برگزاری این جلسه بودم و بسیار از اینکه توانستم با اعضای هیات مدیره دیدار کنم خوشحال هستم. متاسفانه این دیدار الان اتفاق افتاد، در روزهایی که ما بابت دو بازی اخیر ناراحت و غمگین هستیم بنابراین من خیلی از اینکه اعضای هیات مدیره در خصوص مسائل مختلف سوالاتی از من پرسیدند غافلگیر نشدم. می‌توانم بگویم این آقایان واقعا استقلال را دوست دارند و برایشان این باشگاه اهمیت زیادی دارد. من اطلاعات بسیاری در خصوص مسائل اخیر استقلال با آنها در میان گذاشتم به خصوص درباره مشکلات زیادی که تا اینجا داشته‌ایم. در جلسه هیات مدیره این موضوع خیلی زود مشخص شد که همه ما اعضای هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه آقای دکتر فتحی و من اهداف یکسانی را دنبال می‌کنیم. همه ما به فکر آینده استقلال هستیم.

سرمربی استقلال اظهار داشت: ما در رابطه با مسائلی صحبت کردیم که نیاز به زمان و کار بسیار دارد و به خصوص افراد توانمندی که آماده کمک به استقلال باشند. ما امسال با مسائل زیادی درگیر بودیم اما همانطور که بارها گفته‌ام مدیرعامل باشگاه، آقای دکتر فتحی در شرایط سختی به باشگاه آمد. زمانی که ایشان به باشگاه آمد آماده سازی پیش از فصل استقلال با مشکلات زیادی از قبل همراه شده بود. ما دوباره تیم را به شرایط خوب رسانیدم اما دوباره با مسائل دیگری روبه رو شدیم. آماده سازی نیم فصل هم با مشکلات دیگری همراه شد. ما دوباره تیم را به شرایط اوج رساندیم و درجدول بالا آمدیم، به رتبه دوم رسیدیم اما در دربی اتفاقی افتاد که قلب همه ما شکست.‌ این مسائل هرگز نباید تکرار شود. 

شفر ادامه داد: تداوم و پایداری نکاتی است که باید روی آن تمرکز کنیم. ما باید فصل را با بهترین شرایط ممکن به پایان برسانیم و هم زمان خود را برای فصل بعد آماده کنیم. باید قرارداد بازیکنانی که برای فصل بعد نیاز داریم را تمدید کنیم. باید یک اردوی آماده سازی خوب داشته باشیم تا بتوانیم در بهترین شرایط ممکن خود را برای فصل آینده آماده کنیم. در خصوص ساختارهایی برای پیشرفت باشگاه باید صحبت کنیم. مثلا درباره توسعه آکادمی، یک تیم استعداد یابی حرفه ای و ...

سرمربی استقلال افزود: باید از مدیرعامل باشگاه بابت این جلسه با اعضای هیات مدیره تشکر کنم. باید از اعضا هم تشکر کنم و از دیدن آنها خوشحالم. من جلسه هیات مدیره را با احساس بسیار خوبی ترک کردم. می دانم این آقایان می‌توانند به استقلال کمک کنند. می‌خواهم از سه معاون باشگاه یعنی آقایان دکتر نوروزی، مباشری و دکتر خطیر که در ادامه جلسه به جمع ما اضافه شدند بابت همه کارها، زحمات و تلاش‌های بسیارشان تشکر کنم. برای اینکه بتوانیم در استقلال به موفقیت برسیم‌، باید همگی در کنار هم شجاع باشیم، سخت کار کنیم و منافع تیمی برای ما در دجه اول باشد. 

اگر هواداران واقعی استقلال گاهی اوقات گلایه و دلخوری دارند، کاملا حق با آن‌هاست و ما باید در قبال انتظارات آن‌ها صبور و فروتن باشیم و همواره به آن‌ها احترام بگذاریم. ما همواره صدای هوادارانمان را می شنویم. من این را با تواضع تمام به عنوان بزرگترین فرد به لحاظ سنی از گروهی که دور هم جمع شده‌ایم به هواداران عرض می‌کنم، به ما اعتماد کنید. ما شرایط و مشکلات را می دانیم و می دانیم چه کاری برای رسیدن به موفقیت و اهدافی که همه در سر داریم باید انجام شود. نیاز به کار سخت و برنامه طولانی مدت داریم. بدون شک اگر همه ما باهم باشیم به اهدافمان می‌رسیم. نام استقلال یک نام اسطوره‌ای است که از همه ما بسیار بسیار بزرگتر است.

شفر در ادامه گفت: می دانم هوادارانمان وقتی نتیجه خوبی نمی گیریم، بسیار بسیار ناراحت و غمگین می‌شوند. این حق طبیعی آن‌هاست و ما باید همواره برای شادی هواداران تلاش کنیم. من هوادارانی را دیده‌ام که بعد از دربی گفتند بدترین احساس ممکن را دارند. این برای من احساسی را به وجود آورد که قابل توصیف نیست.

سرمربی استقلال در پایان گفت: استقلال پس از پنج - شش سال، فصل گذشته به جام و قهرمانی رسید ولی این برای هواداران استقلال و لیاقتی که آن‌ها دارند، به هیچ وجه کافی نیست. همه ما به خوبی می دانیم هواداران استقلال در چه شرایطی هستند. به شما اطمینان می دهم همه اعضای خانواده استقلال می‌خواهند این ناراحتی و دلخوری را از بین ببرند و مرهمی برای آن پیدا کنند، البته نه برای یک دوره کوتاه بلکه برای همیشه. 

همه اعضای باشگاه می‌خواهند در کنار هم استقلالی بسازند که برای سال‌های بسیار باعث خوشحالی و افتخار هوادارن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز