خبرگزاری کار ایران

جوری بازی می‌کنم که از کنار گذاشتن من پشیمان شوند

سیدی: آنهایی که من را از تراکتور دور کردند را به خدا واگذار می‌کنم/ آخر فصل به پیشنهادات خارجی‌ام فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۸۹

هافبک ماشین سازی با وجود درخشش در ترکیب تیمش همچنان بابت برخی رفتارها دلخور است.

یوسف سیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ماشین سازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فقط کمی به خاطر شرایط جوی و آب و هوا و تغییر زمان بازی بدن بچه‌ها کم آورده بود و کیفیت همیشگی را نداشتیم ولی خدا را شکر توانستیم به گل برسیم و یک امتیاز کسب کنیم.

وی در مورد حضورش در زمین بعد از چند ماه و گلزنی در این بازی گفت: چند ماه بود که بازی نکرده بودم و انگیزه زیادی داشتم تا در بازگشت مجددم عملکرد خوبی داشته باشم و خدا را شکر توانستم به خواسته‌ام برسم و برای تیم مفید باشم.

سیدی در مورد گلی که به ثمر رساند هم گفت: من به حرکات تکنیکی علاقه زیادی دارم و در تمرینات هم این کارها را انجام می‌دهم و خوشحالم در زمین توانستم آن را پیاده کنم. انگیزه زیادی داشتم و از این به بعد هم اگر خدا بخواهد می‌خواهم به همین شکل بازی کنم تا خیلی‌ها را بابت رفتاری که با من داشتند پیشمان کنم.

وی افزود: من دوست نداشتم از تراکتورسازی جدا شوم ولی به من گفتند باید به ماشین سازی بروی و این رفتار خیلی من را ناراحت کرد. به عشق رضا مهاجری قبول کردم در ماشین سازی بازی کنم و دوست دارم برای تیم مفید باشم.

هافبک ماشین سازی در مورد مقصدش هم گفت: قصد دارم به خارج از ایران بروم و پیشنهاداتی از ترکیه و پرتغال و روسیه و حاشیه خلیج فارس دارم. متاسفانه رفتارهای بدی با من شد و با کلی سلام و صلوات من را به تراکتورسازی بردند و تصاویرم را منتشر کردند ولی بعد گفتند باید به ماشین سازی بروی. من 8 پیشنهاد لیگ برتری داشتم و خود علی کریمی با من صحبت کرده بود.

سیدی در مورد ناراحتی از زنوزی عنوان کرد: ناراحتی من از آقای زنوزی این است که چرا با من چنین رفتاری  شد. من خیلی انگیزه داشتم به تراکتورسازی کمک کنم ولی اجازه ندادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز