خبرگزاری کار ایران

بین من و اکبرمنادی سیستم چرخشی وجود ندارد

فلاح‌زاده: نمی‌دانم شفر در مورد کدام بازی صحبت می‌کرد/ مشکلات مالی نبود مدعی جدی قهرمانی بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۰۰

گلر سایپا در مورد تقابل با استقلال و شرایط سایپا صحبت کرد.

حامد فلاح‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل داشتند و اگر ما از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم به 3 امتیاز برسیم. برای برد وارد زمین شده بودیم و تساوی در این بازی نه به درد ما می‌خورد نه استقلال و برای همین بازی خوبی شاهد بودیم.

وی در مورد اینکه شفر گفته بود استقلال باید 8 گل در این بازی می‌زد گفت: نمی‌دانم آقای شفر کدام بازی را دیده و در مورد کدام بازی صحبت کرده است چرا که در بازی با ما که چنین مسائلی نبود. استقلال 2-3 موقعیت در این بازی داشت و تعداد موقعیت‌های ما بیشتر از آنها بود ولی در استفاده از آن کم دقت بودیم.

گلر سایپا در مورد عملکرد خوبش در این دیدار هم عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد آقای دایی و کادرفنی را بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم در ادامه هم اگر فرصت بازی پیدا کردم بتوانم مثل این دیدار سربلند باشم.

فلاح‌زاده در مورد حضور چرخشی خودش و اکبرمنادی در دروازه سایپا گفت: این تصمیم کادرفنی است که چه کسی بازی کند و در مقطعی تشخیص آقای دایی این بود که منادی بازی کند و در مقطعی هم به من بازی رسید و فکر نمی‌کنم سیستم چرخشی وجود داشته باشد. در کل من تابع نظر کادرفنی هستم.

وی در مورد شروع دوباره نتایج خوبی سایپا بعد از مدتی وقفه توضیح داد: در مقطعی مشکلات مالی باعث شد شرایط ما به هم بریزد و مشکلات جدی در تیم ما ایجاد شد که حالا با مدیریت جدید تا حدی اوضاع بهتر شده و درصدی پرداختی داشته‌اند و قول‌هایی داده‌اند. مطمئن باشید اگر این مشکلات نبود ما الان مدعی جدی قهرمانی بودیم.

گلر سایپا در مورد اینکه صحبت‌هایی از چند پینشهاد از سایر تیم‌ها در موردش مطرح شده اظهار داشت: فعلا چیزی به صورت جدی مطرح نشده و تمرکز من هم در حال حاضر روی سایپا و بازی‌های باقی مانده است و قرارداد هم دارم و دوست دارم اگر شرایطش باشد بمانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز