خبرگزاری کار ایران

برانکو: کار کردن در ایران لذت بخش است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۸۸

سرمربی پرسپولیس گفت: هیچ کشوری در آسیا نیست که مانند ایران جو فوتبالی داشته باشد و مردم کشورشان اینقدر عاشق و علاقمند به فوتبال باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از sport.avaz، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های کرواسی درباره فعالیت در این تیم گفت: اول از همه باید بگویم که خیلی خوشحالم در پرسپولیس کار می‌کنم. اول به این خاطر که در باشگاه بزرگی هستم که ۴۰ میلیون هوادار دارد. کار با بازیکنان ایرانی بسیار لذت بخش است چون در هر جلسه تمرینی ۱۰۰ درصد توان خودشان را به نمایش می‌گذارند. همچنین خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی در این مدت به دست بیاوریم و این باعث خوشحالی است و جوایز و عناوینی که در این مدت به دست آوردم به خاطر همکاری خوب کادر مربیگری من بوده است. به تازگی نیز یک برنامه تلویزیونی (شبکه ورزش) من را به عنوان بهترین مربی سال انتخاب کردند. بنابراین کار کردن در ایران واقعاً لذت بخش است. هیچ مشکل و ناراحتی وجود ندارد که باعث شود من شادی و لذتم را بابت کار کردن در ایران و پرسپولیس از دست بدهم.

سرمربی سرخ‌ها در ادامه صحبت‌های خود افزود: هیچ کشوری در آسیا نیست که مانند ایران جو فوتبالی داشته باشد و مردم کشورشان اینقدر عاشق و علاقمند به فوتبال باشند. از بچه ۵ ساله گرفته تا پیرمرد ۷۰-۸۰ ساله فوتبال را دنبال می‌کنند. اخیراً در داربی ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند و این دیدار را دیدند. ما میانگین ۵۵ هزار تماشاگر در دیدارهای خودمان داریم. فوتبال برای ایرانی‌ها بسیار حائز اهمیت است. ایرانی‌ها بسیار احساسی هستند و یکی از چیزهایی که باعث خوشحالی می‌شوند موفقیت در فوتبال است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره زندگی در شهر تهران گفت: مشخصه بارز تهران شلوغی آن است و ترافیک بالایی در این شهر وجود دارد که برای شهری با ۲۰ میلیون نفر جمعیت طبیعی است. تهران در مقایسه با دیگر شهرها دارای یک روح منحصر به فرد است. مثلاً نزدیک به ۷۰۰ پارک و رستوران‌های ویژه در این شهر وجود دارد. اینجا مردم علاقه زیادی به طبیعت گردی دارند. چهارشنبه دقیقاً همین روز بود یعنی روز طبیعت.

* لیگ ایران از لیگ کرواسی قوی‌تر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌های خود در مقایسه لیگ‌های ایران و کرواسی گفت: من فکر می‌کنم لیگ ایران از لیگ کرواسی قوی‌تر است. البته که تیم‌هایی چون دیناموزاگرب، هایدوک و رجیکا تیم‌های بزرگی هستند و در صدر قرار می‌گیرند ولی در کل در لیگ ایران هیچ بازی از قبل مشخص نیست و شما نمی‌توانید از قبل مطمئن باشید که در دیدار پیش رو برنده می‌شوید و بازی‌ها به هیچ وجه آسان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز