خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها خواستار پاسخگویی درباره ناکامی‌ها

احضار وینفرد شفر به جلسه هیات مدیره

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۴۰

سرمربی ناکام آبی‌ها برای پاسخگویی در خصوص نتایج این تیم دقایقی پیش در جلسه هیات مدیره حضور یافت.

به گزارش ایلنا، استقلال در این فصل نیز نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و علیرغم اعتمادی که کادر مدیریتی به وینفرد شفر داشته و با تامین هزینه های مدنظرش برای جذب بازیکنان از کسب نتیجه بازمانده تا هواداران به شدت نارضایتی خود را از این اتفاق اعلام کنند.

آبی‌ها که با شکست در دربی شانس دستیابی به قهرمانی لیگ برتر را از دست داده اند و با تدوام این شرایط شاید از دستیابی به سهمیه صعود به لیگ قهرمانان نیز محروم شوند، پیش از این تیراژ جام حذفی حذف شده بودند و شرایط سختی در لیگ قهرمانان نیز پیش روی آنها قرار دارد.

مساله ای که باعث شده تا هیات مدیره استقلال از وینفرد شفر برای پاسخگویی در این زمینه و مشکلاتی که وجود دارد برای برگزاری جلسه دعوت کند. این جلسه بعدازظهر امروز برگزار شده و نکته جالب توجه اینجاست که علی خطیر که این روزها با چالش با شفر مواجه است و مواضع تندی علیه یکدیگر داشته‌اند نیز در این جلسه حاضر است.

سایت رسمی باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشت: جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز از ساعت ۱۷ با حضور کلیه اعضاء وآقاى وینفرد شفر سرمربی تیم و معاونان باشگاه آقایان هادی مباشری، امین نوروزی و علی خطیر در یک فضای کاملاً  صمیمی و دوستانه برگزار شد.

در این جلسه در خصوص نتایج به دست آمده قبلی و استراتژی برای ادامه فصل بحث و بررسی شد.

ضمن این که اعضای هیات مدیره نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف بیان کرده و سرمربی استقلال هم مسایلی را در خصوص وضعیت تیم به استحضار اعضای هیات مدیره رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز