خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: با تغییر تاکتیک و کمک هوادارانمان پیروز شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۱۱

سرمربی جوان تیم فوتبال نود ارومیه از سختی کار در این تیم سخن گفت.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه درخصوص بازی با اروند خرمشهر گفت: بازی امروز گره خورد و در ابتدای دیدار گلی را دریافت کردیم که برخلاف جریان بازی بود و علیرغم حساسیتی که بر بازی حاکم بود، با کمک هواداران و همت بازیکنان موفق شدیم به بازی بازگردیم و در نیمه‌ی دوم نیز تغییر تاکتیک دادیم.

وی ادامه داد: در این دیدار موقعیت هایی را از دست دادیم و خدا را بابت کسب این نتیجه شاکرم. هنوز سه بازی سخت در پیش داریم که باید با تمرکز و تمرین زیاد بتوانیم نتایج خوبی را برای هواداران بگیریم. همچنان امیدوار ماندیم و باید بجنگیم.

وی افزود: تا روز آخر و تا مسجل شدن بقاء تیم می بایست بجنگیم و هدف ما تنها ماندن در لیگ نبوده و به دنبال کسب رتبه‌ی بهتری می باشیم، چرا که لیاقت تیم ما بیشتر از این هست. ما در دو بازی خانگی نیمه‌ی اول ده نفره و نه نفره شدیم و فرصت ها را از دست دادیم که باید برای جبران آن ها تلاش کنیم.

وی در خصوص ماندن یا نمامدن برای فصل بعد نیز گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و تنها تلاش داریم تیم را در لیگ حفظ کنیم، چرا که امری سخت می باشد. اولین ماموریت ما حفظ این تیم برای مردم است. گرچه معتقدم با این شرایط بهتر است به مربیگری ادامه ندهم، چرا که در این فصل بیشتر از تمام عمر خود سختی کشیدم و برای فصل آینده باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

بیاتلو در خاتمه عنوان داشت: کل انگیزه‌ی تیم ما از تلاش ها و تمرین ها کسب نتیجه و شاد کردن دل مردم بوده و از هواداران فوق العاده‌ی تیم مان متشکرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز