خبرگزاری کار ایران

جدایی منشا اصلا موضوع مهمی نیست

برانکو: چرا وقتی احمدزاده رفت در مورد جدایی‌اش سوال نکردید ؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۰۱

برانکو: الان فقط به دیدار برابر الاهلی و السد فکر می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری در مورد برد تیمش برابر پیکان گفت: به خاطر این برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بعد از دربی یک بازی خوب انجام دادیم. مصدومیت کمال در اواخر بازی باعث شد شادی ما کامل نشود اما مطمئنم به بازی الاهلی می‌رسد. با لیاقت برنده بازی شدیم. 

برانکو در ادامه صحبت‌هایش افزود: حیف شد زودتر گل نزدیم چرا که در این شرایط بازی برایمان آرام‌تر پیش می‌رفت. پیکان همیشه حریف سر سختی است. تیم قدرتمندی دارند و بازی بسیار خوبی انجام دادند. مشکل خستگی و کم‌کاری بعد از دربی می‌توانست برای ما دردسرساز شود اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که اجازه خودنمایی به حریف ندادند. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به پیروزی یک بر صفر راضی بودند، تأکید کرد:  با نظر شما موافق نیستم. پیکان مهره‌های خوبی دارد. تیمی هستند که فشاری احساس نمی‌کنند و چیزی برای از دست دادن ندارند و با آرامش در این بازی حاضر شدند. در اوایل نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم که باید تبدیل به گل شود. شما در زمین حریف خودتان را حس می‌کنید اما مهم این است که ما با برد و یک روحیه خوب به دبی می‌رویم.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد اینکه قرار بود فسخ قرارداد منشا منتشر شود، گفت: قبل از دربی گفتیم منشا قراردادی داشته و بندی در مورد فسخ قرارداد این بازیکن بوده است که ما اطلاع رسانی می‌کنیم. او ادعای کذبی مطرح کرد که ما هم اعلام کردیم این مسئله کذب است و هر زمان که مدیریت صلاح بداند آن را منتشر می‌کنیم.

در ادامه برانکو با ورود به این صحبت‌ها گفت کجای این سوالات الان مهم است که موضوع منشا را مطرح می‌کنید.  چرا در مورد اینکه فرشاد احمدزاده از تیم رفت الان سوال نمی‌پرسید؟ این مسائل تمام شده است و به باشگاه مربوط است. ما الان به الاهلی و السد فکر می‌کنیم. فردا بازی الاهلی مقابل الشباب را آنالیز می‌کنیم و به دنبال مسائل حداکثری هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز