خبرگزاری کار ایران

پیکان ۰ - ۲ پرسپولیس؛

سرخ‌ها دست بردار صدر نیستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۸۸

پرسپولیس موفق شد با دو گل پیکان را شکست دهد تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان پیکان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه  2-0 و با گل‌های  سیامک نعمتی و علی علیپور حریفش را شکست دهد. پرسپولیس با این برد 51 امتیازی شد تا کماکان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. گزارش این بازی را در زیر می‌تواندی بخوانید:

پیکان 0 - 2 پرسپولیس / ساعت 17:45 - استادیوم شهدای شهرقدس 

داور: مهدی سیدعلی 

کمک داورها: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری

داور چهارم: محسن سلطانی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (۶۸- مهدی ترابی)، بشار رسن (۶۳- سروش رفیعی)، سیامک نعمتی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب پیکان: 

مهدی امینی، مهران موسوی، فراز امامعلی، محمد قاضی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، آرمان قاسمی، حجت حق‌وردی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی(58، مهدی مومنی)، امیرحسین کریمی

سرمربی: حسین فرکی

شرح گل‌ها:

 پیکان 0 - 1 پرسپولیس: در دقایق پایانی نیمه اول و در حالی که همه آماده شنیدن سوت پایان بازی بودند حرکت مهدی شیری از سمت راست و ورود او به محوطه جریمه باعث شد با ضربه‌اش دروازه پیکان را تهدید کند اما مهدی امینی توپ را دفع کرد. در ادامه سیامک نعمتی روی توپ برگشتی دروازه تیم سابقش را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 0-1 به پایان برسد. 

پیکان 0 - 2 پرسپولیس: در حالی که پیکان برای زدن گل تساوی جلو کشیده‌بود پرسپولیس در یک ضد حمله به گل دوم رسید. پاس عالی ماریو بودیمیر علی علیپور را با دروازه‌بان پیکان تک به تک کرد تا مهاجم پرسپولیس با دریبل گلر حریف توپ را در درون دروازه قرار دهد و با این گل بازی نه‌چندان خوبش را به فراموشی بسپارد.

* علی علیپور در دقیقه 20 بازی این فرصت را داشت اولین گل بازی را بزند اما مهدی امینی پنالتی او را مهار کرد تا دومین بار متوالی مهاجم سرخ‌ها در گل‌کردن پنالتی ناکام باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز